بلاگ

لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل

ست ابزار تعمیرات موبایل

اگر به دنبال این هستید که یک ست کامل تعمیرات موبایل داشته باشید. یا میخواهید بدانید که لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل شامل چه مواردی است ادامه این مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کنید. در این لیست تمام لوازم مورد نیاز بر حسب نیاز در تعمیرات موبایل طبقه‌بندی شده است. اگر قصد خرید ابزار تعمیرات را دارید با توجه به نیازی که دارید در هر زمینه از حوزه تعمیرات موبایل این امکان برای شما وجود داد تا ابزار مورد نیاز آن را بشناسید و در نهایت از مجموعه ما یا هر مرکز مطمعن دیگر در این حوزه خریداری نمایید.

یکی از مهمترین عواملی که در انتخاب لوازم تعمیر موبایل مهم است، نیازسنجی میباشد. نیازسنجی بدان معنا است که شما باید یک چک لیست از نیازها و همچنین ابزاری که نیاز میباشد تا شما را در آن زمینه موفق کند تهیه نمائید. به عنوان مثال، کسی که در یک منطقه زندگی میکند که افراد آن منطقه اکثرا از گوشی های اندروید استفاده میکنند و ورودی گوشی های آیفون برایشان بسیار کم میباشد، نیاز به خرید لوازم تعمیرات تخصصی گوشی های آیفون نمیباشد. و این خرید نه تنها به سود شما نبوده بلکه باعث میشود سرمایه شما که در ابتدای کار محدود هم میباشد اتلاف شود. لذا تهیه لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل بر اساس نیازهای شما به شما کمک میکند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

😊 اگر به دنبال یک ست کامل تعمیرات موبایل هستید، خرید لوازم مورد نیاز بر اساس نیازهای خود می تواند بسیار مفید باشد. با انجام نیازسنجی دقیق، می توانید لیست کاملی از ابزارهایی که در تعمیرات موبایل نیاز دارید را ایجاد کنید. این به شما کمک می کند تا سرمایه خود را بهتر سرمایه گذاری کنید و از ابزارهایی که برای نیازهای خاص خود لازم نیستند صرفه جویی کنید. همچنین با استفاده از این لیست می توانید ابزارها را از منابع مورد اعتمادی تهیه کنید، مانند مجموعه ما یا مراکز دیگری که در این حوزه فعالیت می کنند. 😉

لوپ و میکروسکوپ:

یکی از مهمترین ابزارهای که جهت تعمیرات موبایل استفاده میشود، لوپ های تعمیرات موبایل یا استریوسکوپ ها میباشد. که برای بزرگنمایی قطعات SMD بر روی بردهای موبایل استفاده میشود.. همیشه سعی کنید لوپ هایی را انتخاب نمائید که دارای زوم پیوسته با قابلیت بزرگنمایی بیش از ۲۰ برابری و همچنین فاصله کار بیش از ۹ سانتی متری را داسته باشد. لوپ ها چندین دسته تقسیم میشود.

۱- لوپ های دو چشمی: این دسته از لوپ ها که به لوپ های آنالوگ هم معروف میباشند دارای دو چشمی جهت بزرگنمایی اجسام جامد میباشد. توجه داشته باشید این لوپ ها دارای زوم های پیوسته و دو وضعیتی میباشد. سعی کنید برای تعمیرات موبایل حتما از لوپ های با زوم پیوسته استفاده نمائید و پیش از خرید لوپ های دو چشمی به این نکته توجه نمائید که این دسته از لوپ ها صرفا آنالوگ میباشد. و قابلیت نصب دوربین و مانیتور را ندارد.

۲- لوپ های سه چشمی: لوپ های سه چشمی همانطور که از اسمشان مشخص است، علاوه بر دارای چشمی جهت دیدن به صورت آنالوگ، قابلیت اتصال به دوربین و مانیتور را از طریق چشمی سوم داشته. لذا این لوپ ها هم به صورت آنالوگ و هم به صورت دیحیتال قابل استفاده میباشد. شما میتوانید اگر در شروع کار هزینه کافی برای خرید دوربین و مانیتور را ندارید، ابتدا لوپ را بدون دوربین و مانیتور خریداری نموده و سپس دوربین و مانیتور را به صورت مجزا خریداری و بر روی لوپ خود نصب نمائید.

۳- لوپ دیجیتال: این دسته از لوپ ها دارای یک لنز تکی که بر روی آن یک دوربین تعبیه شده است که تصویر را به یک مانیتور ارسال میکند. صرفا به صورت دیجیتال میباشد.

هیتر و هویه:

یکی از مهم ترین و ضروری ترین ابزارهای مورد نیاز جهت تعمیرات موبایل هیتر و هویه ها میباشد. از این ابزارها جهت برداشتن و همچنین جایگذاری قطعات بر روی بردهای موبایل استفاده میشود. لذا خرید این ابزار از ضروری ترین کارهایی است که شما باید انجام دهید. در انتخاب هیتر و هویه به چندین نکته توجه فرمائید. ابتدا از هیتر و هویه هایی استفاده نمائید که نواخت باد یا پرتاب باد یکنواخت و به صورت مستقیم داشته باشد. و همچنین هیتر یا هویه به صورت دیجیتال باشد تا شما بتوانید به راحتی تنظیمات باد و دما را بر روی دستگاه ست نمائید. همیشه بخش قابل توجه ای از بودجه خود را صرف خرید یک هیتر و هویه مناسب کنید تا ریسک کار شما به کمترین میزان برسد و اگر در تعمیرات موبایل تعویض آی سی انجام میدهید حتما از یک هیتر و هویه حرفه ای استفاده نمائید.

https://mobile213.ir/product/%d8%b3%d8%aa-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%a8%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

منبع تغذیه:

یکی دیگر از ابزارهای ضروری در تعمیرات موبایل منبع تغذیه میباشد که از ان برای روشن کردن گوشی ها، تست باتری، تست جریان کشی و عیب یابی در تعمیرات موبایل استفاده میشود. از منبع تغذیه هایی استفاده نمائید که ولتاژ خروجی آن ها ۱۵ تا ۳۰ ولت و همچنین شدت جریان تا ۵ آمپری داشته باشد. برای سهولت در عیب یابی ها از منبع تغذیه هایی استفاده نمائید که قابلیت نمایش تا سه رقم اعشار را داشته باشد.

مولتی متر:

از مولتی مترها برای اندازه گیری و همچنین تست سلامت قطعات بر روی برد استفاده میشود. لذت دقت اندازه گیری مولتی مترها از فاکتورهای مهم انتخاب این دسته از ابزارها میبیاشد. معمولا در تعمییرات موبایل از مولتی مترهای اتورنج جهت افزایش سرعت در کارها استفاده میشود. همیشه قبل از انتخاب مولتی متر به دقت اندازه گیری آن و همچنین فامتورهایی که از طریق آن مولتی متر میتوان اندازه گرفت توجه نمائید. مولتی مترها مانند سایر لوازمی که در قسمت بالا گفته شد جزء ابزاهای ضروری در تعمیرات موبایل مباشد.

سپراتور:

سپراتور یا وارنرها برای باز کردن گوشی و همچنین تعویض گلس در تعمیرات موبایل استفاده میشود. از سپراتورهایی برای تعمیرات موبایل استفاده نمائید که دارای مکش قوی و همچنین المنت حرارتی قوی باشد.

ست پیچ گوشتی:

برای باز کردن پیچ های در گوشی های موبایل شما نیاز به یک ست کامل از پیچ گوشتی های با سری های متفاوت برای باز کردن گوشی ها دارید. ضروری ترین پیچ گوشتی های مورد نیاز شما به شرح زیر میباشد:
چهارسو ۱/۵ – چهارسو ۱/۲ – T2 – T3 -T4 – T5 – T6 – ستاره ۰/۸ – سه سو

گیره برد:

یکی از متنوع ترین ابزارهای موجود گیره بردها میباشد. که از این ابزارها برای نگهداری برد استفاده میشود. از گیره بردهایی استفاده نمائید که به برد آسیب نزند یا باعث شکستگی برد نشود.

سایر لوازم:

بر اساس تخصص و مهارت شما نیاز به یک سری لوازم مصرفی جهت تعمیرات موبایل دارید که میتوانید به فلکسی ها، پنس، خمیر قلع، پد نسوز و … اشاره نمائید که این دسته از لوازم بسیار متنوع و بر اساس تخصص و مهارت هر فرد متفاوت میباشد. ما برای شما انواع ست های تعمیرات موبایل را بر اساس مهارت و سطح عملکرد هر فرد طبقه بندی کرده ایم و شما میتوانید ست کامل ابزار تعمیرات موبایل را که شامل پک های مبتدی و حرفه ای میباشد را با بهترین قیمت به صورت یک جا و بر اساس مهارت خود خریداری نمائید. و همچنین شما میتوانید هر یک از مدل های پیشنهادی را با مدل های دیگر تغییر دهید. تمامی ست ها با تخفیف جمع بندی شده است که به شما کمک میکند تا هزینه های خود را به نحو احسن مدیریت نمائید.

جهت مشاوره رایگان و یا سوال در مورد هر یک از ست های تعمیرات موبایل میتوانید با شماره ۰۹۳۰۹۵۰۲۳۵۴ تماس حاصل نمائید.

2 دیدگاه در “لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل

  1. zelma گفت:

    Waiting patiently for you to come home and …………..

    1. یعقوب احمدی گفت:

      wow

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *