بلاگ

مرکز خرید لوپ

مرکز خرید لوپ

با انواع مختلف لوپ بیشتر آشنا شوید :

سایت فروشگاه موبایل ۱۲۳ بعوان بزرگترین مرکز خرید لوپ و میکروسکوپ  و یک مرکز خرید لوپ آنلاین در شیراز است که شما عزیزان می‌توانید برای ثبت سفارشات خود و تهیه همه ابزار الات تعمیر گوشی با مشاوران فروش سایت در تماس باشید.

 میکروسکوپ‌های دیجیتال

  • میکروسکوپ‌هایی که به طور کامل دیجیتال هستند یعنی فقط با اتصال به کامپیوتر قابل استفاده هستند.
  • میکروسکوپ‌هایی که هم به صورت دیجیتال و هم به صورت آنالوگ می‌توان از آن‌‌ها برای دیدن جزئیات استفاده کرد.

 

یکی از موارد مهمی که باید به ان توجه کنید، دوربین این میکروسکوپ‌هاست. به طور مثال دوربین‌های این نوع لوپ‌ها از ۳۸ مگاپیکسل، ۲۲ مگاپیکسل و حتی ۲ مگاپیکسل روی دستگاه‌های دیجیتال وجود دارند. بدون شک هرچه کیفیت تصاویر گرفته شده بالاتر باشد، جزئیات بیشتری ارائه می‌‍شود. سایت فروشگاه موبایل ۱۲۳ یک مرکز خرید لوپ در شیراز است که شما عزیزان می توانید برای سفارش و خرید با مشاوران فروش سایت در تماس باشید. همچنین شما می توانید از هرجای ایران به صورت آنلاین از مرکز خرید لوپ و میکروسکوپ موبایل ۲۱۳ خرید کنید.

بهترین مرکز خرید لوپ در شیراز

میکروسکوپ‌های آنالوگ

این لوپ‌‎ها فقط به کمک چشمی مورد استفاده قرار می‌‌گیرند. حتما قبل از خرید به ویژگی‌هایی مثل فاصله کاری، اندازه صفحه کار، بزرگ‌نمایی و نور پردازی محصول دقت کنید. از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به لوپ مکانیک G75S و لوپ مکانیک D75S-B11 اشاره کرد در ادامه با چند نمونه لوپ آشنا خواهیم شد. سایت فروشگاه موبایل ۱۲۳ یک مرکز خرید لوپ به صورت آنلاین و همچنین حضوری است که شما میتوانید لوپ های موردنظر خود را به صورت عمده و یا تکی از طریق سایت و یا مراجعه به فروشگاه خریداری نمائید.

لوپ دو چشمی مکانیک MECHANIC G75S

  • لوپ دو چشمی مکانیک MECHANIC G75S

لوپ دوچشمی کایلیوی G75S محصول شرکت کایلیوی، دارای زوم ۷ الی ۴۵ برابری پیوسته و چشمی های ۱۰X/22X میباشد. تنها تفاوت لوپ های دو چشمی و سه چشمی در چشم سوم این لوپ ها میباشد. لذا لوپ های دو چشمی با سه چشمی از لحاظ کیفیت، چشمی ها و زوم کاملا یکسان میباشد.

لوپ دو چشمی مکانیک MECHANIC D75S-B11

  • لوپ دو چشمی مکانیک MECHANIC D75S-B11

لوپ دوچشمی مکانیک دارای قدرت برگنمایی ۷ تا ۵۰ برابری می باشد. از جمله لوپ های پر کاربردی لوپ دوچشمی مکانیک D75S میباشد که با لنزهایی با کیفیت بالا و مرغوب تصویری شفاف را برای تعمیرکاران به تصویر میکشد.

از این دستگاه جهت بزرگنمایی قطعات روی برد استفاده می شود تا تعمیرکار به راحتی بتواند قطعات سالم را با معیوب تعویض کند.

همچنین لنز دوربین و چراغ های LED این میکروسکوپ قابل تنظیم می باشد.

با خرید لوپ دوچشم مکانیک  ۷X/50X اورجینال می توانید از ویژگی های این لوپ بهره مند شوید.

میکروسکوپ‌های سه چشمی

لوپ ۳ چشمی تلفیقی از لوپ های دیجیتال و همچنین لوپ های انالوگ تعمیرات موبایل محسوب میشوند.

همزمان با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت علم روز به روز و از طرفی استفاده روز افزون افراد از گوشی موبایل سبب شد گوشی موبایل به بخش مهمی از روزمگی و نیاز های هر شخص را پوشش دهد .

شغل تعمیرات موبایل با توجه به گستردگی و همچنین بازار بسیار بزرگ روز به روز در حال گسترش است .

این گستردگی سبب شده تا اموزش تعمیرات موبایل و ارائه خدمات اموزشی با کیفیت بیش از پیش در دستور کار مربیان قرار گیرد .

لوپ های سه چشمی تعمیرات موبایل در واقع یک لوپ دیجیتال و یک لوپ آنالوگ میباشد .

به وسیله این لوپ ها  شما میتوانید به راحتی تصویر چشمی را به کمک دوربین های لوپ تبدیل به تصویر دیجیتال نمایید و در صحفه نمایش مشاهده نمایید .

از دیگر ویژگی این لوپ ها میتوان به امکان عکس برداری و یا حتی فیلم برداری اشاره نمود .

یک ویژگی مهم این لوپ ها حفظ سلامتی افراد میباشد استفاده از صحفه نمایش دیجیتال سبب میشود اسیب کمتری به گردن و چشم تعمیر کاران گوشی موبایل وارد شود.

بهترین لوپ های سه چشمی

لوپ سه چشمی مکانیک MECHANIC G75T B1

لوپ سه چشمی مکانیک MECHANIC G75T B1:
  • دارای قدرت بزرگنمایی ۰٫۷ X-4.5X
  • چشمی ها از نوع WF10X/20
  • فاصله کاری ۱۱۵ میلی متر
  • دارای C.TV از نوع ۰٫۵ میباشد.
  • ولتاژ ۲۲۰v-110v
  • طراحی زیبا با رنگ خاص

لوپ سه چشمی مکانیک مانند سایر لوپ های سه چشمی قابلیت نصب دوربین لوپ را دارد و دوربین های متفاوت و حتی برند های متفاوت قابل نصب میباشد. توصیه ما به شما این است از دوربین های لوپ خود شرکت مکانیک مانند دوریین لوپ RX-450 استفاده نمائید. امکان نصب دوربین لوپ سایر برند ها مانند KIASI یا دوربین لوپ سانشاین نیز بر روی این لوپ میباشد.

 

لوپ سه چشمی مکانیک MECHANIC D75T B11

لوپ سه چشمی مکانیک MECHANIC D75T B11:

بزرگنمایی لوپ سه چشمی D75T B11 از ۷ تا ۵۰ برابر می باشد. همچنین زوم این لوپ تا ۹۰ برابر نیز قابل بزرگنمایی می باشد. که این مقدار زوم در حوزه تعمیرات موبایل کاملا مناسب می باشد.

ارتفاع ستون این لوپ ، ده سانتی متر می باشد. جهت افزایش ارتفاع کار، میتوانید از لنزهای واید نیز استفاده کنید. استفاده از لنز واید، علاوه بر افزایش ارتفاع کار، از لنز لوپ شما نیز به خوبی محافظت میکند.

لوپ سه چشمی مکانیک D75T B11 دارای یک همسان ساز ۰٫۵ می باشد. این همسان ساز یک رابط بین دوربین و لوپ می باشد که باعث میشود تصاویری که از طریق چشمی لوپ قابل مشاهده است را بتوان دقیقا همان را  بر روی مانیتور به تصویر بکشید.

لازم است بدانید که برای استفاده از چشمی سوم لوپ، شما نیاز به دوربین و مانیتور دارید که باید به صورت جداگانه از لوپ تهیه نمائید. همچنین شما میتوانید از مانیتورهای تلوزیون و کامپیوتر به عنوان یک مانیتور مناسب برای این لوپ استفاده نمائید.

ویژگی های لوپ های سه چشمی مکانیک:

  • دارای محافظ لنز و گردگیر
  • دارای همسان ساز لوپ
  • بزرگنمایی ۷ تا ۴۵ و ۵۰ برابری
  • دارای لامپ لوپ با ۱۴۴ ال ای دی
  • نوع چشمی WF10X/22MM
  • سری چرخان ۳۶۰ درجه
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر
  • قابلیت نصب دوربین و مانیتور

پخش عمده لوپ تعمیرات موبایل

مجموعه موبایل ۲۱۳ به عنوان یکی از مراکز فروش عمده ابزار تعمیرات موبایل نیز فعال است که در صورت نیاز به هریک از انواع ابزار تعمیرات موبایل به صورت عمده میتوانید با شماره پشتیبانی ۰۹۱۳۰۹۵۰۲۳۵۴ تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “مرکز خرید لوپ

  1. کرامت گفت:

    سلام من یه میکروسکوپ لوپ برای دیدن اشیاء جامدمثل میوه ،سوسیس ،سبزی جات وووبابزرگ نمایی حداکثر می خوام بخرم لطفاً جهت خرید راهنمای ما باشید،متشکرم

    1. یعقوب احمدی گفت:

      سلام خدمت شما
      لوپهای RF4 که بزرگنمایی بیشتری دارند میتونه انتخاب خوبی برای شما باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *