بلاگ

نحوه شارژ ایرپاد پرو با کابل

نحوه شارژ ایرپاد پرو با کابل

کابل شارژ جزء لوازم جانبی گوشی های هوشمند هستند که به آن نیاز پیدا خواهید کرد. ما در این مقاله می خواهیم در مورد نحوه شارژ ایرپاد پرو با کابل صحبت کنیم. برای تهیه انواع کابل و لوازم جانبی می توانید به موبایل ٢١٣ مراجعه کنید و به طور مستقیم کالاهای خود را خریداری کنید.

قبل از شارژ کردن ایرپاد آن را بررسی کنید. ابتدا آن را به بلوتوث گوشی خود متصل کنید. اتصال ایرپادها به گوشی مانند یکدیگر است. سپس می توانید مقدار شارژ کیس ایرپاد و هر کدام از ایرپادها را مشاهده کنید. یک دکمه پشت کیس قرار گرفته که با لمس آن چراغ چشمک زن روشن می شود. سپس در قسمت تنظیمات ایرپاد خود را به گوشی متصل کنید و کیس ایرپاد را با کابل شارژ به یک منبع شارژ متصل کنید تا شارژ شود.

ix-airpods

 آشنایی با نحوه شارژ ایرپاد پرو با کابل

نحوه شارژ ایرپاد پرو با کابل به این صورت است که ابتدا باید آن ها را داخل کیف قرار دهید و زمانی که چراغ ال ای دی را مشاهده کردید توسط کابل به منبع شارژ متصل کنید تا زمانی که چراغ سبز رنگ شود. اگر چراغ نارنجی باشد به معنای این است که شارژ ایرپاد متوسط است و تا ۷۵ درصد شارژ دارد؛ اما اگر به حالت چشمک زن قرار بگیرد یعنی نیاز است که ایرپاد را به گوشی متصل کنید. نحوه شارژ ایرپادها با یکدیگر یکسان هستند و پیچیدگی خاصی ندارند.

پس از اتصال به منبع شارژ حدوداً ٢ ساعت بعد ایرپاد شما دارای شارژ کامل خواهد شد. البته هر برندی با توجه به شرکت سازنده متفاوت است. همچنین شما برای خرید ایرپاد و آشنایی با نحوه شارژ ایرپاد پرو با کابل می توانید به سایت موبایل ٢١٣ مراجعه کنید.

تهیه لوازم مناسب در نحوه شارژ ایرپاد پرو با کابل

اگر می‌خواهید با کابل شارژ مناسب و همینطور نحوه شارژ ایرپاد پرو با کابل آشنا شوید باید به فروشگاه های معتبر که لوازم جانبی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند مراجعه کنید ما به شما فروشگاه موبایل ۲۱۳ را معرفی می‌کنیم تا بتوانیم خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید.

 

آداپتور

اگر ایرپاد شما آیفون است و آن را تهیه کردید می توانید از آداپتور و کابل شارژ خود گوشی نیز برای شارژ کردن استفاده کنید. از آداپتور ها و کابل های اصلی استفاده کنید اینگونه ایرپاد هیچگاه دچار مشکل نخواهد شد. همچنین می توانید از آداپتور های دیگر نیز استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید که خروجی آداپتور فست شارژ نباشد یعنی توان آن برابر با ۵ ولت ۱ آمپر باشد.

در غیر این صورت ممکن است که ایرپاد شما آسیب ببیند. آداپتور شارژ آیفون ۱۸ واتی و ۵ ولتی است. آداپتور اپل برای شارژ ایرپاد پرو مناسب است. این آداپتورها خروجی ١٠ آمپر و ۵ ولت دارند و شارژ سریع اعمال نمی‌کنند. پس از تهیه شارژر مناسب و آشنایی با نحوه شارژ ایرپاد پرو با کابل می توانید ایرپاد را به وسیله کابل به کیس متصل کنید تا شارژ آن انجام شود.

هنگام شارژ کیس آنها را نیز باید شارژ کنید و در هنگام قرار دادن آنها چراغ را بررسی کنید تا از درست بودن آن مطمئن شوید. در صورت پر شدن شارژ ایرپاد، چراغ سبز رنگ میشود و شما میتوانید با ٢ ساعت شارژ سه ساعت موسیقی و یک ساعت تماس داشته باشید.

خرید از موبایل ۲۱۳

ما در این مقاله در مورد نحوه شارژ ایرپاد با کابل و همینطور تهیه لوازم آن صحبت کردیم. شما با مراجعه به موبایل ۲۱۳ که یک فروشگاه در شهر شیراز است می توانید انواع لوازم جانبی و قطعات تعمیرات وسایل مورد نیاز تعمیرکاران را برای کارگاه یا به صورت شخصی با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید. همواره می توانید از پشتیبانی آنلاین سایت کمک بگیرید تا خریدی مطمئن و آسان داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *