بلاگ

پخش عمده لوپ

پخش عمده لوپ تعمیرات موبایل

موبایل ۲۱۳ پخش کننده انواع لوپ های تعمیرات موبایل (استریو میکروسکوپ ها) در ایران …

پخش عمده لوپ ( فروش عمده لوپ )  و همچینین میکروسکوپ های تعمیرات موبایل از طریق فروشسگاه انلایمن موبایل ۲۱۳ در این مقاله به نحوه خرید و سفارش لوپ های تعیمرات موبایل به صورت عمده و همچنین روش های خرید پرداخته ایم پش اگر قصد خرید لوپ و میکروسکوپ به صورت عمده را دارید تا اخر این مطلب را به دقت مطالع نمایید

 

 

لوپ هایی که فروشگاه آنلاین موبایل ۲۱۳ وارد میکند

فروشگاه انلاین موبایل ۲۱۳ در زمینه فروش و عرضه ابزار های تعمیرات موبایل به صورت تخصصی فعالیت میکند از آنجایی که بسیاری از همکاران و اموزشگاه ها و حتی ازمایشگاه ها قصد خرید لوپ به قیمت عمده را دارند بر ان شدیم تا به صورت کامل شرایط و نحوه همکاری را بیان نماییم .

همانطور که میدانید از  میکروسکوپ ها برای بزرگنمایی اشیا استفاده میکنند که میکروسکوپ ها دارای مدل های متفاوتی هستند از جمله میکروسکوپ های الکترونی و یا میکروسکوپ های نوری و ……

مجموعه موبایل ۲۱۳ در زمینه واردات استریو میکروسکوپ ها که جزئو دسته میکروسکوپ های الکترونی محصوب میشود یا همان میکروسکوپ های چشمی فعالیت دارد که بسیاری به این دسته از میکروسکوپ ها لوپ نیز میگویند .

از لوپ های تعیمرات موبایل ،برای ازمایشگاه های انگل شناسی و میکروب و همچنین حشره شناسی و تشریح و حتی ساعت سازی و کاشت و سایر موارد استفاده میشود .

این دسته از لوپ ها نیز دارای انواع مختلفی از قبیل:

لوپ های دو چشمی : این دسته از لوپ ها از دو دسته عدسی های پشمی و شیئی تشکیل شده اند و به کمک این دو نوع عدسی باعث بزرگنمایی اجسام میشوند .

مدل های پر فروش این دسته عبارتند از :

 

لوپ دو چشمی ریلایف مدل rl-m3

پخش لوپ عمده

 

لوپ دو چشمی یاکسون ak10

پخش لوپ عمده

 

لوپ دو چشمی  یاکسون ak12

 

پخش لوپ عمده

 

لوپ دو چشمی یاکسون ak20

پخش لوپ عمده

 

لوپ دو چشمی سانشاین szm45-b1

پخش لوپ عمده

 

لوپ سه چشمی: این دسته از لوپ شباهت زیادی به لوپ های دو چشمی دارد اما فقط از طریق لنز سوم و دوربین لوپ به صورت دیجتال هم استفاده نمود .

مدل های پرفروش

لوپ سه چشمی یاکسون ak31

 

پخش لوپ عمده

 

لوپ سه چشمی سانشاین szm45t-b1

 

پخش لوپ عمده

 

و……

و لوپ دیجیتال میباشد و از طریق صفحه نمایش دیجیتال میتوانید استفاده نمایید .مدل های پرفروش این دسته :

 

لوپ یاکسون ak23b

 

پخش لوپ عمده

لوپ دیجیتال سانشاین ms8e-02

پخش لوپ عمده

 

 

تمای این لوپ ها را میتوانید به صورت عمده از مجموعه موبایل ۲۱۳ سفارش دهید  و اما شرایط کار …

نحوه سفارش به عمده لوپ

 

مجموعه موبایل ۲۱۳ برای پخش عمده لوپ ( فروش عمده لوپ )  دارای شرایط زیر است

سفارش از چین:همکارانی که قصد خرید عمده لوپ از چین بصورت مستقیم را دارند به دو روش یکی پرداخت کامل هزینه ها به همراه پنج درصد حق السهم مجموعه در این روش خریدار لیست اقلام مورد نیاز خود را تحویل داده و مجموعه کلیه فرایند های خرید و ارسال تا ایران و یا دبی را انجام داده و پنج درصد را جهت انجام مراحل به عنوان سهم کارگذاری دریافت میکند .

خرید در ایران : در این روش میتوانید مستقیما در ایران خرید نمایید .

جهت سفارش باید از هر مدل لوپ حداقل ۵ عدد خریداری شود تا شامل خرید به صورت عمده گردد .

در این روش خریدار میتواند به صورت حضوری و با مراجعه با فروشگاه از نزدیک اقلام مورد سفارش خود را تحویل گرفته و خرید خود را تکمیل نماید و یا از طریق آنلاین و اینترنتی خرید خود را تکمیل نماید و سفارشات از طریق پست ارسال گردد. در این روش هزینه ارسال سفارشات به عهده خریدار میباشد.

آن دسته از همکارانی که قصد خرید به صورت عمده را دارند میتوانند سفارشات خود را ثبت نمایند تا فروشگاه نسبت به تامبن اقلام اقدام نماید .

قیمت های به صورت عمده نسبت به قیمت های بر روی سایت ارزان تر میباشد لذا جهت استعلام قیمت لوپ ها میتوانید استعلام قیمت گرفته .

از انجایی که تعداد محصولات و فروش محصولالت بسیار محدود است حتما قبل از خرید با پشتیبان ما جهت اطلاع ار تعداد موجودی  و مدل های موجود محصولات را از طریق پشتیبان سایت تماس حاصل نمایید .

مجموعه موبایل ۲۱۳  بعنوان  پخش عمده لوپ های تعمیران موبایل این توانایی را دارد تا با کلیه لوپ های  موسسات و ازمایشگاه را تامین نماید اگر قصد خرید عمده لوپ و میکروسکوپ های چشمی را دارید (استریو میکروسکوپ) با پشتبان ما به شماره ۰۹۳۰۹۵۰۲۳۵۴ تماس یگیرید و کلیه سوالات خود را بپرسید و یا استعلام قیمت بگیرید .

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *