بلاگ

بهترین سپراتور موبایل

بهترین سپراتور موبایل

امروزه لوازم تعمیرات موبایل ازجمله سپراتور با توسعه تکنولوژی تنوع بسیار خوبی را تجربه می‌کند . یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی که در تعمیرات سخت افزار تلفن همراه بسیار اهمیت دارد، سپراتور یا جداکننده ال سی دی می باشد. نیاز تعمیرکار را برطرف می‌کند، در صورت نداشتن این محصول ممکن است قادر به جدا کردن تاچ نباشید. سپراتور ها در مدلهای مختلف و برندهای گوناگون به بازار عرضه شده‌اند. در ادامه این مقاله در مورد مزایا، معایب و همینطور بهترین سپراتور موبایل صحبت خواهیم کرد.

اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به قسمت محصولات موبایل ۲۱۳ مراجعه کرده و تمامی مدل های موجود را مشاهده کنید تا بتوانید برای فروشگاه و یا مصارف شخصی خود این محصول را تهیه نمایید. انواع دستگاه سپراتور موبایل دارای قیمت های متفاوتی هستند و به راحتی می توان آنها را تهیه کرد. قیمت برخی از آنها بالا و قیمت برخی دیگر پایین تر است. این تفاوت قیمت به علت تفاوت عملکرد آنهاست. در ادامه با ما همراه باشید تا با این دستگاه بیشتر آشنا شوید.

ویژگی بهترین سپراتور برای تعمیرات موبایل موبایل

اگر در مورد ویژگی های بهترین سپراتور برای تعمیرات موبایل صحبت کنیم باید بگوییم که امروزه با پیشرفت دنیای دیجیتال شاهد هستیم گوشی‌های هوشمند در بازار خرید بالایی دارند. بنابراین اگر ابزارهای مناسب در اختیار نداشته باشید ممکن است از سایر تعمیرکاران عقب بمانید. برای تهیه سپراتور ها باید با ویژگی های آنها آشنا شوید. این محصولات از صفحات آلومینیوم آلیاژ گرم با کیفیت تشکیل شده اند. یکی از نکاتی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید بالا بودن راندمان حرارتی آن است. دقت کنید که تعداد سوراخ های تجمع حرارت به اندازه است. یکنواختی درجه حرارت دستگاه برای جدا کردن تاچ از مهم ترین ویژگی ها به حساب می آید. به این صورت که هر چه میزان این حرارت از میزان استاندارد و تعیین شده بیشتر باشد ممکن است به گوشی هوشمند صدمات جدی وارد کند.

از ویژگی های دیگر می توان به گرمایش سریع اشاره کرد. رسیدن صفرتاصد دمای مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن از ویژگی های محبوب محسوب می‌شود که از آسیب دیدن دستگاه جلوگیری می کند. در هنگام خرید باید به کنترل درجه حرارت و قابل تنظیم بودن آن نیز دقت کنید؛ زیرا این مورد جزء نکات مثبت دستگاه سپراتور به حساب می‌آید. دقت کنید که دستگاه سپراتوری که خریداری می کنید با انواع گوشی های هوشمند که توسط کمپانی های مختلف و بزرگی از جمله آیفون، سامسونگ، htc و دیگر برندها تشکیل‌شده‌اند سازگاری داشته باشد. بهترین سپراتور موبایل در واقع جمع و جور است. به طوری که به راحتی می توانید بر روی میز کار و در کنار دستگاه های دیگر از آن استفاده کنید. سر و صدای کم نیز از جمله ویژگی‌های بسیار مهم است که می‌تواند از نکات مهمی در هنگام خرید محسوب شود.

سپراتور سانشاین ٩١٨R

سپراتور سانشاین ٩١٨R

اگر بخواهیم به بهترین سپراتور موبایل اشاره کنیم باید بگوییم که سپراتور سانشاین جزء دستگاه‌های بسیار کاربردی در تعمیرات موبایل محسوب می‌شود. این دستگاه دارای مشخصات فنی گوناگونی است و توسط متخصصین شرکت سانشاین با وزن ۴ کیلوگرم و توان مصرفی ۳۰۰ وات به بازار عرضه شده است. دارای یک صفحه ۱۴ اینچی می باشد و از دو المنت حرارتی متصل به یک صفحه در آن استفاده شده است. جنس این صفحه، آلومینیومی است. می‌تواند دمایی تا ۱۲۰ درجه سانتیگراد را تحمل کند. دارای صفحه نمایش دیجیتال است که به راحتی می‌تواند دما را تا ۱۲۰ درجه سانتیگراد تنظیم کرد.

این دستگاه برای برداشتن و یا حرارت دادن صفحه نمایش دیجیتال یا تاچ و ال سی دی مورد استفاده قرار می گیرد. در گذشته از هیتر ها و سشوار های صنعتی برای این کار استفاده می کردند اما امروزه این کار به طور تخصصی با استفاده از سپراتور انجام می‌شود و امکان خرابی در آنها بسیار کاهش یافته است. موتور سانشاین دارای ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت است. توان مصرفی آن ۴۸۰ وات میباشد. از چهار المنت گرمایشی تشکیل شده، حداکثر دمای صفحه گرمایش ۱۶۰ درجه سانتیگراد است. دو موتور مکش در آن به کار رفته که با هم یا به صورت جداگانه عمل می کنند. صفحه گرمایشی آن ۱۴ اینچ است. از فیوز محافظ در آن استفاده شده است. ابعاد کلی آن ۳۷* ۲۵ و ارتفاع ١٢.۵ است. شما می توانید در قسمت خرید محصولات آن را به صورت آنلاین سفارش دهید.

بهترین سپراتور موبایل سانشاین ٩١٨K

سپراتور موبایل سانشاین ٩١٨K

سپراتور سانشاین نیز جزء بهترین سپراتور موبایل محسوب می‌شود. دارای صفحه کار ۷ اینچی است. توان خروجی آن ۱۰۰ وات میباشد. ۱ پمپ مکش قدرتمند در آن به کار رفته و حداکثر دمای صفحه آن ۱۰۰ درجه سانتیگراد است. برای تعویض ال سی دی در پشت و تاچ‌ انواع گوشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. جزء دستگاه های بسیار مناسب است. این محصول نیز در موبایل ۲۱۳ به فروش می رسد که شما می توانید به راحتی به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری آن را تهیه کنید. این سپراتور دارای یک صفحه حرارتی است که به طور اتوماتیک گرم میشود.

در داخل این دستگاه سیستم ایمنی تعبیه شده که می‌تواند از بروز مشکلات الکتریکی جلوگیری کند. بدنه این دستگاه کاملا از مواد ضد استاتیک است و دارای کابل انعطاف پذیر می باشد و کاربری آن بسیار آسان است. به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. اگر برای سری های آیفون و گلکسی می خواهید از آن استفاده کنید بهتر است درجه حرارت آن را بین ۸۰ تا ۱۰۰ درجه سانتیگراد قرار دهید. این دستگاه برای مونتاژ صفحه ال سی دی یا ال ای دی مناسب است. اگر مایل به خرید این محصول هستید می توانید به قسمت محصولات مراجعه نمایید.

مزایای سپراتور موبایل

از مزایای خرید بهترین دستگاه سپراتور موبایل باید اشاره کرد که از ابزارهای ضروری است. بسیاری از تعمیرکاران برای تعویض گلس موبایل از آن استفاده می کنند. بدون هیچ گونه آسیبی می توانند صفحه ال سی دی گوشی را از آن جدا و دوباره بچسبانند. به سه دسته سپراتور، لمینت و فریز تقسیم شده‌اند و با استفاده از هر کدام از آنها می توانید ریسک آسیب به صفحه گوشی موبایل را به صفر برسانید. دستگاههای سپراتور انواع مدل های مختلفی دارند و هر کدام از آنها ویژگی‌های متعددی به همراه دارند. هنگام خرید بهتر است به مراکز معتبر مراجعه کنید تا این دستگاه ها را با ویژگی های اورجینال خریداری کنید. موبایل ۲۱۳ یکی از این مراکز است که بهترین سپراتور موبایل را در اختیار شما قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *