بلاگ

بهترین لوپ های یاکسون

برای آشنایی با بهترین لوپ های شرکت یاکسون همراه ما باشید …………

در این مقاله بهترین لوپ های یاکسون را برای شما به صورت مجزا تفکیک کرده ایم و به صورت خلاصه ویژگی های هر یک از محصولات را مطرح نموده ایم .

یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تولید ابزار تعمیرات موبایل شرکت یاکسون میباشد که از گذشته تا به امروز این شرکت در زمینه تولید و طراحی انواع لوپ های تعمیرات موبایل فعالیت نموده است لذا لوپ های این شرکت  علاقه مندان زیادی در کشور ما دارد .و در این مقاله قصد داریم بهترین و پرفروش ترین لوپ های این شرکت را به شما معرفی نماییم تا ضمن اشنایی با این محصولات راحت تر لوپ مورد نظر خود را انتخاب و خرید نماببد .

در مقاله بهترین لوپ تعمیرات موبایل را چگونه انتخاب کنیم؟ مفصلا از اهمیت برند شرکت ها در انتخاب محصولات صحبت نموده ایم که مهترین بخش آن کیفیت تصویر در مرور زمان میباشد برند یاکسون جز ان دسته از برند هایی است که دز زمینه تولید انواع لوپ دو چشمی ، لوپ سه چشمی و لوپ دیجیتال تعمیرات موبایل فعالیت نموده و لوپ های این شرکت در این زمان ها نه تنها دچار افت کیفیت نگردیده بلکه روز به روز لوپ های جدید تر و تخصصی تر توسط طراحان و متخصصان این شرکت تولبد و روانه بازار گردیده است .

بهترین لوپ های سه چشمی یاکسون

لوپ سه چشمی بازویی YAXUN YX-AK31

بدون شک یکی از بهترین و تخصصی ترین لوپ های شرکت یاکسون لوپ بازویی یاکسون AK31 میباشد .

این لوپ دارای زوم پیوسته ۷ الی ۴۵ برابری و چشمی های ۱۰X-20X میباشد و همچنین دارای پایه های متجرک که این امکان را برای شما فراهم می اورد تا به راحتی کل فضای میز شما را پوشش داده و همچنین قابلیت نصب دوربین و مانیتور بر روی این محصول امکان پذیر میباشد و شما به راحتی میتوانید هم به صورت دیجیتال و هم به صورت آنالوگ از این لوپ استفاده نمایید .

برای خرید و مطالعه بیشتر در مورد این محصول به صفحه خرید لوپ سه چشمی بازویی YAXUN YX-AK31 مراجعه نمایید و به صورت کامل با ویزگی های این محصول آشنا و یا خرید نمایید .

لوپ سه چشمی یاکسون مدل Yaxun-AK36

بیشترین زوم و همچنین مستحکم ترین پایه ثابت بین لوپ های تعمیرات موبایل برند یاکسون متعلق یه این محصول میباشد .این محصول دارای زوم پیوسته ۷ الی ۵۰ برابری میباشد که دارای پچشمی های از نوع ۱۰X-22X این محصول از لحاظ نوع عدسی ها و طراحی داخلی عدسی ها جز لوپ های کاملا حرفه ای میباشد که به دلیل پایه های مستکم و نور تعبیه شده در زیر پایه علاوه بر تعمیرات موبایل در ازماشیگاه ها و پطوهش های زیستی نیز مورد استفاده قرار میگیرد .

برای خرید لوپ سه چشمی یاکسون مدل  Yaxun-AK36به صفحه خرید این محصول مراجعه نمایید و علاوه بر آن مشخصات کامل این محصول را مطالعه نمایید .

لوپ و میکروسکوپ یاکسون YX-AK33

شاید بتوان گفت محبوب ترین و پرفروش ترین لوپ سه چشمی برند یاکسون لوپ AK33 میباشد .این مدل به دلیل قیمت مناسب نسبت به دو مدل بالا و همچنین شباهت بسیار زیاد به مدل محبوب لوپ یاکسون AK10 سبب شده تا این لوپ از بهترین لوپ های یاکسون محسوب شود زوم پیوسته ۷ الی ۴۵ برابری و چشمی های ۱۰X-20X قابلیت نصب دوربین و مانیتور را دارد پس میتوانید به صورت دیجیتال و انالوگ از این محصول استفاده نمایید .

برای خرید لوپ و میکروسکوپ یاکسون  YX-AK33 به صفحه خرید این محصول مراجعه نمایید و این محصول را با کیفیت اصلی خرید نمایید .

بهترین لوپ های دو چشمی یاکسون

لوپ یاکسون Yaxun AK12

غیر ممکن است از از تعمیر کاران قدیمی درمورد بهترین لوپ یاکسون سوال بفرمایید و اولین مدل لوپ یاکسون ak12 را نام نبرند این محصول جزو لوپ های دو چشمی یا وم پیوسته ۷ الی ۴۵ برابری با چشمی های ۱۰x-20x میباشد .کیفیت تصویر بسیار بالا و همچنین وضوح تصویر عالی این محصول شده که این محصول سالها جزو بهترین لوپ این شرکت باشد و به نوعی دلیل معروفیت بسیار زیا این برند معروق همین محصول باشد .

در صفحه خرید این محصول به صورت کامل ویژگی های این محصول فوق العاده را برای شما اورده ایم جهت آشنایی بیشتر و خرید لوپ یاکسون Yaxun AK12 به صفحه این محثول مراجعه نمایید .

لوپ دو چشمی Yaxun AK10

یکی از دیگر لوپ هایی که سالیانی در کنار تعمیر کاران موبایل بوده است لوپ یاکسون ak10  میباشد این محصول با داشتن زوم پیوسته ۷ الی ۴۵ برابری و همچنین چشمی های ۱۰x-20x میباشد این محصول را میتوان جز لوپ های با کیفیت با قیمت مناسب طبقه بندی کرد که از طریق لینک خرید لوپ یاکسون Yaxun AK12 میتوانید این محصول را خریداری نمایید .

 

بهترین لوپ های دیجیتال یاکسون

لوپ دیجیتال یاکسون ak23

این شرکت تنها در زمبنه لوپ های انالوگ فعالیت نکرده بلکه در زمینه لوپ های دیجیتال با تولید لوپ یاکسون ak23  و همچنین لوپ یاکسون ak23b شروع به کار نموده این محصول دارای صفحه نمایش ۸ اینچی و همچنین دوربین دو مگاپیکسلی و زوم پیوسته ۷ الی ۴۵ برابری میباشد جهت اشنایی و خرید این محصول به صفحه خرید این محصول به ادرس لوپ دیجیتال یاکسون ak23b مراجعه نمایید .

نکات تکمیلی

متاسفانه با توجه به فروش بالای محصولات شرکت یاکسون و تقاضا برا خرید محصولات این شرکت مدل های کپی با کیفیت پایین روانه بازار شده که افراد سود جو اقدام به فروش محصولات این شرکت کرده اند .فروشگاه انلاین موبایل ۲۱۳ مفتخر ایت به عنوان وارد کننده تمامی ابزار های این شرکت بدون وایطه و از طریق خرید مستقیم از شرکت تمامی لوپ های این شرکت را با بالاترین کیفیت را وارد نماید .

شما میتوانید تمام لوپ های شرکت یاکسون را از طریق سایت و یا مراجعه حضوری به فروشگاه خرید نمایید و از مهلت تست هفت روزه و ضمانت لنز یک ساله برخوردار شوید .لنز کلیه محصولات دارای ضمانت یکساله اصلت کیفیت میباشد که در صورت افت کیفیت و یا تغییر رنگ لنز شما میتوانید به راحتی مرجوع نمایید ./

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *