بلاگ

بهترین مارک هیتر و هویه

بهترین مارک هیتر هویه

یکی از کارآمدترین و ضروری ‌‌ترین وسیله‌ ها در تعمیرات و سرویس گوشی‌های تلفن هوشمند می ‌توان به هیتر و هویه اشاره کرد . در واقع این ابزار شامل یک دستگاه مفید و جمع و جور که متشکل از دو قسمت مرکزی و هویه است . از آنجا که تقریباً همه ‌ی قسمت‌ های سازنده ‌ی یک گوشی تلفن همراه توسط لحیم به هم متصل شده است، برای انجام تعمیرات و یا تعویض قطعات شما حتما به دستگاه هیتر و هویه نیاز پیدا خواهید کرد. این دستگاه دارای یک قسمت دمنده هوا و بخشی دیگر جهت بالا بردن دمای هوای دمیده شده است که ممکن است حرارتی بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ درجه سلسیوس را تامین کند. همچنین نسبت به نیاز تعمیرکار قدرت دمندگی هوا و دمای هوای مورد نظر را می‌توان از روی قسمت مرکزی تنظیم کرد و این مقدار را بر روی صفحه‌ی نمایشگر دستگاه ملاحظه کرد. عملکرد هیتر و هویه به این شکل است که ابتدا هوای سرد توسط قسمت مرکزی دستگاه دمیده شده و سپس به هویه که در دست می‌گیرید انتقال پیدا می‌کند، توجه کنید درون هویه از دو قسمت تشکیل شده است که یکی بخش پلاستیکی است که در دست می‌گیریم و بخش دیگر بخش فلزی است، البته سیم پیچی‌ هایی به همراه یک قسمت سرامیکی وجود دارد که توسط انرژی الکتریکی جریان هوای ورودی از قسمت مرکزی دستگاه را گرم کرده و سپس به بیرون منتقل می ‌کند. فروشگاه اینترنتی موبایل ۱۲۳ یکی از معتبرترین سایت‌ ها در زمینه خرید بهترین مارک هیتر و هویه می باشد و شما مشتریان عزیز می‌توانید محصول مورد نظر خود را از موبایل ۱۲۳ تهیه نمایید.

پس به همین ترتیب این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که در بسیاری از موارد استفاده خود در تعمیر یا حذف و نصب قطعه های  مختلف بر روی انواع بردهای موجود از جمله برد های SMD و PCB یا فعالیت‌هایی همچون تعمیرات قسمت LCD را به آسان‌ترین روش ممکن انجام دهید. شاید برایتان جالب باشد بدانید که هیتر و هویه اغلب در دو مدل دیجیتال و آنالوگ ( دستی )  به کار گرفته می‌شوند و فراموش نکنید که در کارهایی که نیاز به ظرافت بیشتری احساس می‌شود، تعمیر کاران زبردست فقط از دستگاه‌های دیجیتالی و جدید استفاده می­‌کنند. دلیل این ارجحیت هم این است که تنظیم و کنترل حرارت در دستگا‌‌های آنالوگ دقیق انجام نمی‌شود و ممکن است در حین کار دچار مشکل شوید. فروشگاه اینترنتی موبایل ۱۲۳ یکی از معتبرترین سایت‌ها در زمینه خرید بهترین مارک هیتر و هویه می باشد و شما مشتریان عزیز می‌توانید محصول مورد نظر خود را از موبایل ۱۲۳ تهیه نمایید.

بهترین مارک هیتر و هویه :

حالا وقت آن است که مقایسه‌ای بین کیفیت دستگاه‌های بهترین برندهای تولید کننده هیتر و هویه انجام دهیم، از بهترین مارک هیتر و هویه می‌توان به محصولات شرکت کوییک، سوگون، jbc،یاکسون، گرداک و باکو اشاره کرد. از بین برندهایی که اشاره شد رقابت بسیار شدیدی بین برند کوییک و یاکسون و حتی گرداک  وجود دارد. البته همه دستگاه‌های ساخته شده توسط این دو شرکت نکات مثبت بسیار زیادی دارند و دستگاه‌هایی مطابق نیاز و مصرف تعمیرکاران را در اختیارشان قرار می‌دهند. از این نکات می‌توان به میزان مصرف و دقت دستگاه­‌ها اشاره کرد.

 

شرکت کوییک: بدون شک یکی از معروف ترین و بهترین مارک هیتر و هویه میتوان به این مدل اشاره نمود .این شرکت سالیان بسیار زیادی در زمینه تولید و طراحی به روز ترین و حرفه ای ترین هیتر و هویه های تعمیرات موبایل فعالیت نموده و تقریبا شناخته شده ترین مدل در ایران میباشد .

بهترین مدلی که از این برند میتوان هیتر هویه مدل TR 1300 A از کمپانی کوییک را معرفی نمود که قدرت ۱۳۰۰ واتی دارد،و دمای بین ۱۰۰تا ۵۰۰ درجه سلسیوس و تا ۷۰ لیتر در دقیقه جریان هوا تولید می­‌کند. وزن این دستگاه در حدود چهار و نیم کیلوگرم است و دارای سه نازل در اندازه‌های مختلف است. این هیتر هویه از یک موتور دو قسمتی استفاده می‌‌کند و با تقریبا می‌توان گفت که زمان انجام فعالیت کاملا بی صدا است. از دیگر نکات مثبت این دستگاه می‌توان به قابلیت ذخیره اطلاعات اشاره کرد. پس لازم نیست شما هر بار که می‌خواهید از آن به طور مشابهی استفاده کنید، همه چیز را از اول تنظیم کنید. از نکات مراقبتی این دستگاه این است که اگر حرارت دستگاه بیش از حد باشد، به شما توسط زنگ خطر هشدار می‌دهد. همچنین اگر شما دستگاه را در اثر فراموشی و حواس پرتی روشن بگذارید پس از مدتی دستگاه شما به صورت خودکار خاموش می‌شود و به این ترتیب از حوادث جلوگیری می‌کند.

 

بهترین مارک هیتر هویه

 

هیتر های سوگون هم را هم میتوان جزو بهترین مارک هیتر و هویه طبقه بندی نمود .این شرکت هم ماندد شرکت کوییک در کشور چین فعالیت نموده و زمینه تولید و طراحی هیتر و هویه فعالیت نموده و اغلب تولیدات این شرکت جزو هیتر های حرفه ای میبیاشد که قیمت بالاترذب نسبت به سایر برند ها دارد .تولیدات این شرکت مدت زمان کمتری نسبت برند کوییک در بازار ایران ورود کرده است .

 

برند jbc : بدون شک بهترین و حرفه ای ترین مارک هیتر هویه همین برند میباشد این شرکت سالیانی بسیار زیادی در زمینه تولید ابزار تعمیرات موبایل حرفه ای فعالیت مینمایید که حاصل فعالیت متخصصان این شرکت تولید هیتر و هویه های کاملا هوشمند jbc میباشد هیتر های این شرکت کاملا دیجیتال و از طریق کامپیوتر و لب تاب برنامه ریزی وئ کنترل نمایید .به علت قیمت بسیار زیاد این برند علی رغم کیفیت بسیار بالا سهم کمتری را نسبت به برند کوییک در ایران به خود اختصاص داده است .

مطالعه کنید » بهترین هیتر وهویه تعمیرات موبایل

یکی دیگر از این دستگاه­‌های هیتر هویه محبوب در بین تعمیرکاران محصولی تولید شده در کمپانی یاکسون ت. در واقع دستگاه ۸۸۸D یاکسون دارای دقت کنترل حرارتی بسیار بالایی است و بیشتر مناسب کارهایی با درجه حساسیت و ظرافت بالاست. یکی از ویژگی‌های جالب این دستگاه این است که هویه و دمنده به صورت کاملاً جدا گانه‌ قرار دارند. جالب است بدانید به دلیل وزن بسیار کمی که دارد به راحتی قابلیت جابه‌جایی دارد. این دستگاه محبوب با توان ۲۴ واتی، می‌تواند جریان هوایی بین ۰٫۲ تا ۱۲۰ لیتر در هر دقیقه را در اختیار شما قرار دهد. این دستگاه جهت جلوگیری از آسیب دیدن در برابر حرارت زیاد و مداوم حین کار، درون خود جریان هوای سردی را به صورت خودکار تولید می‌کند.

 

برند گرداک: این برند اگرچه نسبت به برند های دیگر هیتر های ساده تری را تولید میکند اما در زمینه تولید هیتر های ارزان جزو برند های معروف میباشد .اگر به دنبال خرید هیتر باد قیمت ارزان هستید میتوانید محصولات این برند را انتخاب نمایید که از پرفروش ترین محصول این برند میتوان به هیتر و هویه گرداک ۹۵۲ اشاره نمود .

 

در مقاله بالا تلاش شده تا بهترین مارک هیتر و هویه در بین هیتر و هویه های موچد در بازار ایران مورد بررسی قرار گیرد برند های دیگر و حتی برند های ایرانی در زمینه تولید هیتر فعالیت د اشته اما بخاطر اینکه تمعیر کاران موبایل کمتری این برندا استفاده میکندد به ان پرداخته نشده است .

کلام نهایی :

هیتر و هویه یکی از تجهیزات ضروری و مورد نیاز برای هر شخصی می باشد که در حوزه تعمیرات سخت افزاری موبایل فعالیت دارد. اگر بخواهیم به طور خلاصه هیتر و هویه را بیان کنیم هویه یکی از ابزار های مهم موبایل می باشد که در قسمت لحیم کاری به عنوان اصلی ترین ابزار در کنار سیم لحیم، روغن و دیگر وسایل نقش مهمی را ایفا می کند درواقع ساده ترین نوع هویه از دو قسمت ( یک دسته غیر فلزی و یک میله ی فلزی ) تشکیل شده است که با اتصال به برق المنت مقاومتی درون میله شروع به ایجاد حرارت می کند و سبب گرم شدن میله می شود که با استفاده از آن می توان قطعات نیمه هادی را با استفاده از سیم لحیم به برد لحیم کرد و یا اینکه اتصالات لحیمی قطعات معیوب را ذوب کرد . همچنین اگر بخواهیم هیتر را نیز به صورت مختصر توضیح دهیم می توان گفت که یکی از ابزار الات پر کاربرد در تعمیرات گوشی های موبایل می باشد که به عنوان دست راست طراحان برد های  SMD کاربرد دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *