بلاگ

بهترین هیتر و هویه

بهترین هیتر هویه تعمیرات موبایل

برای انتخاب بهترین هیتر و هویه  تعمیرات موبایل همراه ما باشید …..

بهترین هیتر و هویه برای تعمیرات موبایل میتوانید بر اساس کارکرد و ویژگی ها انتخاب کنید در این مقاله به شما اموزش میدهیم که چطوربهترین هیتر و هویه برای تعمیرات موبایل را انتخاب نمایید .

در این مقاله با تشریح کامل اجزای هیتر و هویه های تعمیرات موبایل و همچنین ویژگی های هیتر و هویه مناسب تعمیرات موبایل و کاربرد هیتر و هویه ها را در سر فصل های مجزا بیان نمده ایم تا شما با آشنای کامل اقدام به خرید نمایید .

اجزای تشکیل دهنده هیتر و هویه های تعمیرات موبایل

در حالت کلی هیتر و هویه ها در سه دسته طبقه بندی میشوند :

دسته اول هیتر و هویه : این دستگاه ها به صورت دو کاره میباشند که هر دو بخش هیتر و هویه بر روی این دستگاه ها تعبیه شده و میتوان به صورت همزمان هم از هیتر هوای گرم و هم از هویه استفاده نمود .

 

دسته دوم هیتر های تک کاره :هیتر های تک کاره صرفا دارای بخش هوای گرم هستند این دستگاه ها دارای بخش های زیر هستند.

۱.دسته هیتر تعمیرات موبایل :هر هیتر هوای گرم شامل یک دسته جهت انتقال حرارت و دما است.و دارای بخش المنت دسته هیتر و بدنه دسته میباشد .

هیتر و هویه

دسته هیتر تعمیرات موبایل

که این بخش خود به دو دسته تقسیم میشوند :

الف)دسته هیتر فن دار:این دسته ها از یک فن جهت خنک سازی در درون خود دسته استفاده شده است .

 

هیتر و هویه

دسته هیتر تعمیرات موبایل

 

ب)دسته هیتر بدون فن : این دسته هیتر ها از طریق فن تعبیه شده درون دستگاه خنک میشوند .

 

هیتر و هویه

دسته هیتر تعمیرات موبایل

 

یکی از ویژگی های مهم در انتخاب بهتربن هبتر و هوبه تعمیرات موبایل نوع دسته هیتر میباشد .همیشه قبل از خرید هیتر و هویه نوع دسته را بررسی نمایید و از آنجایی که خرابی و و المنت دسته هیتر رایج میباشد هیتر هایی را انتخاب نمایید که میزان خرابی دسته و المنت کمتری داشته باشند و از طرفی لوازم مصرفی انها در بازار موجود باشد تا در صورت بروز خرابی در هریک از قطعات دستگاه امکان جایگزینی قطعه مورد نظر مهیا باشد .

دسته سوم هویه های تک کاره: این دسته خود شمال هویه های قلمی و هویه های دارای station میباشد .

 

هیتر و هویه

هیتر و هویه تعمیرات موبایل کوییک

 

مهمترین نکته ای که در خرید این دسته از هویه ها باید به آن توجه نمایید نوع نوک هویه و توان دستگاه میباشد .

نوک هویه از مهمترین جز های هر هویه تعمیرات موبایل میباشد برای انتخاب بهتربن هبتر و هویه باید به نوع نوک،ضخامت، میزان دمایی که نوک هویه خارج میشود توجه نمایید .

امروزه بهترین هویه ها دارا ی صفحه نمایش دیجیتال هستند و شما میتوانید به راحتی دما را تنظیم نمایید و از طرفی نوک هویه ها در مدل های حرفه ای قابل تعویض میباشد .

ویژگی هیتر و هویه های مناسب تعمیرات موبایل

در بخش اجزای تشکیل دهنده هیتر و هویه به بیان بهترین هیتر و هویه برای تعمیرات موبایل از نظر ساختار و اجزای تشکیل دهنده پرداختیم .در ادامه به ویژگی های بهترین هیتر و هویه برای تعیمرات موبایل میپردازیم .

قبل از ورود به این بخش به کارایی و کاربرد هیتر و هویه ها در تعمیرات موبایل میپردازیم .

از هیتر و هویه ها در تعمیرات موبایل برای برداشتن و یا جایگذاری قطعات بر روی برد استفاده میشود همچنین برای شابلون زدن ای سی ها و یا برداشتن انواع ای سی ها بر روی برد کاربرد دارد .

قبل از خرید به نکات زیر توجه نمایید .

هیتر و هویه

هیتر و هویه تعمیرات موبایل کوییک

۱٫میزان حرارت و دما :

همیشه قبل تز خرید هیتر را برای تعمیرات موبایل انتخاب نماییید که هم قدرت کافی برای برداشتن قطعات را داشته باشد و هم همان نقطه مورد نظر را داغ نماید به عنوان مثال شما تصور نمایید قصد برداشتن یک ای سی و یا هر قطعه دیگر اگر علاوه بر قطعه مورد نظر قطعات اطراف هم داغ شود ممکن است قطعات اطراف بلند و یا مفقود گردد و یا حتی باعث لحیم سردی سایر قطعات بر روی برد گردد.

امروزه برد های گوشی های موبایل دچار تغییرات بسیار زیادی شده قطعات بر روی برد های بیشتر در فضای کمتر تعبیه شده تعداد ای سی ها بیشتر لذا بهترین هیتر و هویه دستگاهی است که علاوه بر قدرت لازم جهت برداشتن قطعات در انتقال دما و حرارت هوشمند باشد .

۲٫صفحه نمایش دیجیتال داشته باشد

یکی از ویزگی های مهم در انتخاب بهترین هیتر و هویه برای تعمیرات موبایل صفحه نمایش دیجیتال دستگاه میباشد هیتر های انالوگ دیگر کارایی مطلوبی در تعمیرات موبایل ندارند .

برای تعمیرات موبایل از هیتر هایی استفاده نمایید که دارای صفحه نمایش دیجیتال هستند تا بتوانبد به راحتی تغییرات دما را ببینید و به صورت دقیق تری دما را تنظیم نمایید .

هیتر های حرفه ای پرتااب باد دهم به صورت دیجیتال و در صفحه نمابش قابل نمایش است این دسته از هیتر های هوشمند جزو بهترین هیتر و هویه تعیمرات موبایل هستند .

به عنوان مثال در هیتر حرفه ای tr-1300a یک برد مجزا جهت کنترل جریان هوای خروجی تعبیه شده که این مکانسیم توسط صفحه نمایش دیجیتال قابل نمایش و تغییر میباشد و یا حتی هیتر کوییک ۷۱۵ این هیتر در مقایسه با مدل های پیشرفته قیمت به مراتب ارزان تری دارد ولی هم حرارت و هم هوای خروجی دستگاه به صورت دیجیتال قابل نمایش و قابل تنظیم میباشد .

مطالعه کنید » هیتر وهویه کوکیک مدل ۷۰۵

 

هیتر و هویه

هیتر و هویه تعمیرات موبایل

 

نکات تکمیلی :

همیشه قبل از خرید از خود یوال بپرسید که این ابزاری که قصد دارید خرید نمایید قرار ایت کدام نیاز شما را پاسخ دهد همیشه بر اساس نیاز و با شناخت کامل از نوع کار خود خرید نمایید برای مثال اگر در منطقه ای کار میکنید که ورودی گوشی های ایفون براش ما زیاد است شما نیاز دارید یک هیتر کاملال هوشمند را خریداری نمایید و یا ممکن است شما تازه در امر تعمیرات موبایل ورود کرده باشید و قصد تعویض ای سی ندارید هزینه بیش از حد برای تهیه یک هیتر حرفه ای امری غیر ضروری میباشد همیشه بر اساس نوع کار و نیاز های خود اقدام به خرید نمایید .

 

سلیقه و علایق اشخاص متفاوت میباشد بعضی از افراد رنگ محصول شکل محصول اهمیت دارد و بعضی صرفا کارایی دسیتگاه قبل از خرید سلایق و علاقه خود را مدنظر قرار د هید .

دز خرید بهترین هیتر و هویه تعمیرات موبایل برند شرکت سازنده را در نظر بگیرید و در انتخاب برند هایی را انتخاب نمایید که هم دارای پشتیبانی قطعات محصولات خود را دارند و همه در زمینه تولید و طراحی ازموده باشند به عنوان مثال شرکت کوییک از گذشته تا به امرزو هیتر هایی بسیار با کیفیتی را تولید نموده مدل های انالوگ همچون کوییک ۷۰۰ و یا حتی مدل های دیجیتال و انال’ مانند کوییک ۷۰۵ و هیتر کوییک ۷۰۶w plus تا مدل های کاملای پشرفته مانند هیتر کوییک tr-1300a و یا هیتر کوییک ۸۶۱dw همیشه جزو بهترین ها و با کیفیت ترین ها بوده است .

 

مطالعه کنید » هیتر وهویه کوییک مدل ۷۰۰

 

هیتر و هویه

هیتر و هویه تعمیرات موبایل

 

شما میتوانید انواع هیتر و هویه های تعیمرات موبایل را از فروشگاه انلاین موبایل ۲۱۳ به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری نمایید مجموعه موبایل ۲۱۳ با بهره مندب ار پشتیبان های متخصص در خئمت شما است تا جهت انتخاب بهتربن هیتر و هویه همراه شما باشد و ار اولین قدم تا اخرین قدم حتی پش از خرید در کنار شما باشد و دقیق ترین مشاوره و تخصصی ترین مشاوره ها را به شما ارائه دهد پش اگر هنوز هم سوالی دارید در بخش کامنت ها مطرح نمایید .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *