بلاگ

لوپ دیجیتال چیست؟

لوپ دیجیتال چیست؟

لوپ دیجیتال چیست؟ تا آخر این مطلب همراه ما باشید تا پاسخ این سوال را بیابید …….

بسیاری از افراد تمایل به خربد لوپ دیجیتال دارند در این مقاله به توضیح و پاسخ یک سوال اساسی لوپ دیجیتال چیست؟ پرداخته ایم و معرفی لوپ دیجیتال یاکسون و لوپ دیجیتال سانشاین و لوپ دیجیتال حرفه ای و مشخصات دوربین لوپ دیجیتال و معرفی لوپ دیجیتال ارزان به صورت مفصل و کامل پرداخته ایم …….

در مقاله این با عنوان  بهترین لوپ تعمیرات موبایل را چگونه انتخاب کنیم به بیان یک لوپ تعمیرات موبایل ایده ال جهت تعمیرات موبایل پرداخته ایم حتما قبل از خواندن این مطلب مطالعه نمایید .

تعریف لوپ دیجیتال تعمیر موبایل

در مقالات قبلی به صورت مفصل به تعاریف و کارایی  لوپ و میکروسکوپ پرداخته ایم و اینجا به صورت کوتاه به آن میپردازیم .

به ابزار هایی که به وسیله انها میتوان اشیا را بزرگ تر دید میکروسکوپ میگویند .همانطور که میدانید میکروسکوپ های بسیار متنوعی در بازار موجود است .از قبیل میکروسکوپ های الکترونی و…….

اما به میکروسکوپ هایی که برای بزرگنمایی اجسام جامد استفاد میشود استریو میکروسکوپ میگوند که اساس کار این دستگاه ها انعکاس نور از سطح جسم جامد و بزرگنمایی از طریق منشور ها میباشد .

استریو میکروسکوپ ها در بین تعمیرکاران به لوپ تعمیرات موبایل شناخته شده است و در تعمیرات موبایل از لوپ ها جها بزرگنمایی قطعات بر روی برد های استفاده میشود .

لوپ ها هم دارای مدل هایی متفاتی از قبیل لوپ های دو چشمی لوپ های سه چشمی و لوپ های دیجیتال

رفته رفته به داریم به جواب لوپ دیجیتال چیست؟ نزدیک میشویم و با این تعاریفی که گفته شد میتوانیم تعریف کاملی را بیان کنیم .

به لوپ هایی که به کمک انها میتوانیم تصوبر اجسام جامد را به کمک صفحه نمایش دیجیتال بزرگ تر ببینیم لوپ های دیجیتال گفته میشود.

اجزای تشکیل دهنده و نحوه کارکرد لوپ های دیجیتال

هر لوپ دیجیتال جهت نمایش تصویر باید اجزای زیر را داشته باشند و قطعات زیر جزو لوازم ضروری هر لوپ دیجیتال میباشند .

1.عدسی ها

معمولا لوپ ها دارای دو عدسی میباشند یکی عدسی شیئی و یکی چشمی که در لوپ های دیجیتال صرفا عدسی شیئی وجود دارد .

عدسی ها یا همان لنز در لوپ های دیجیتال تکی میباشند و درون یک محفظه استوانه ای قرا دارند .

2.دوربین  لوپ دیجیتال 

دوربین ها به نوعی نقش عدسی های چشمی را در لوپ های دیجیتال تعمیرات موبایل  ایفا میکنند و به نوعی رابط بین عدسی شیئی و صحفه نمایش هستند .

دوربین ها تصویر را از عدسی های شیئی دریافت و بر روی صفحه  نمایش نشان میدهد.

از ویژگی های لوپ دیجیتال حرفه ای قدرت دوربین لوپ دیجیتال  میباشد .

3.صفحه نمایش

صفحه نمابش ها یا همان مانیتور ها از اصلی ترین بخش لوپ های دیجیتال تعمیرات موبایل محسوب میشود.

اندازه و کیفیت مانیتور ها در قیمت لوپ ها بسیار تاثیر گذار است به نوعی که لوپ های دیجیتال ارزان دارای مانیتور های با کیفیت پایین تر و لوپ های دیجیتال حرفه ای دارای مانیتور های پیشرفته هستند .

4.چراغ لوپ دیجیتال

همانطور که در بالا گفتیم لازمه ایجاد تصویر در استریو میکروسکوپ ها انعکاس نور از سطج جسم جامد میباشد پس بدون چراغ عملا هیچ تصویری وجود نخواهد داشت .

طبقه بندی لوپ های دیجیتال

لوپ های دیجیتال دارای انواع مختلفی هستند که بعضی از این لوپ ها صرفت دیجیتال هستند و تصویر فقط از طریق صفحه نمایش قابل نمایش است اما مدل های دیگری نیز وجود دارد که به انها لوپ های سه چشمی گفته میشود

لوپ های سه چشمی تلفیقی از لوپ های دیجیتال محسوب بدین صورت که همزمان میتوان به صورت چشمی و هم دیجیتال استفاده نمو

مدل های پرفروش

1.شرکت یاکسون سالیانی است  در زمینه تولید و طراحی لوپ های تعمیرات موبایل فعالیت مینماید لوپ دیجیتال یاکسون به نام لوپ دیجیتال yaxun ak23b در بازار موجود است .

لوپ دیجیتال یاکسون با زوم 7 الی 45 برابری پیوسته و دوربین 2 مگاپیکسلی و همچنین مانیتور 8 اینچی جزو لوپ های دیجیتال حرفه ای محسوب میشوند .

لوپ دیجیتال یاکسون از مدل های بسیار پر فروش لوپ های دیجیتال محسوب شده که در زمینه تولید جواهرات و کاشت مو و سایر صنعت ها کاربرد دارد .

این دسته از لوپ ها به سلامتی و بهبود عملکرد و افزایش سطح اموزشی شما کمک بسیاری میکنند.

خروجی دوربین لوپ دیجیتال یاکسون ak23b درگاه vga  میباشد و علاوه بر مانیتور خود محصول به سایر مانیتور های با درگاه vga نصب میشود.

 

لوپ دیجیتال چیست؟

 

2.شرکت سانشاین  هم مانند شرکت یاکسون دز زمینه تولید لوپ های دیجیتال فعالیت میکند و دو مدل لوپ به نام لوپ دیجیتال سانشاین ms8e-01 در بازار ایران موجود میباشد .

این لوپ دارای صفحه نمابش 7 اینچی و همچنین خروجیav میباشد این محصول دارای زوم 2 و چهار برابری ثابت است .

جهت اطلاع از مشخصات دقیق این محصول میتوانید به صفحه فروش این محصول مراجعه نمایید و با این محصول و کارکرد این محصول بیشتر اشنا شوید .

 

لوپ دیجیتال چیست؟

 

در خرید لوپ دیجیتال به نکات زیر توجه نمایید

لوپ دیحیتال حرفه ای باید زوم بیشتر از 30 برابری داشته باشد .

دوربین های noname  مناسب لوپ های دیجیتال نمبباشد

در لوپ های سه چشمی حتما جهت نصب دوربین نیاز به همسان ساز دارید و در هنگام خرید از قروشنده بخواهبد همسان ساز را برای شما قرار دهد .

درگاه های متفاوتی بر روی دوربین ها قرار دارد توحه نمایید و بر اساس ورودی مانیتور اقدام به خرید دوربین لوپ دیجیتال نمایید .

تقاوت قیمت در لوپ های دیجیتال بر اساس نوع دوربین میباشد که حتما در خرید لوپ دیجیتال به کیفیت و کارایی و همچنین قیمت دوربین توجه  نمایید .

خرید لوپ دیجیتال از فروشگاه آنلابن موبایل 213

فروشگاه انلاین موبایل 213 در زمینه فروش و پخش ابزار تعمیرات موبایل و همچنین انواع لوپ های تعمیرات موبایل فعالیت میکند .

این امکان برای شما فراهم شده تا در فروشگاه انواع لوپ ها را از نزدیک مشاهده نمایید و مقایسه نمایید و سپس خرید نمایید .

برای مشتریانی که امکان هرید حضوری ندارند میتوانند از هدمات مشاوره رایگان ما استفاده نمایید و تمامی ابزار را به ضمانت اصای بخرید .تمامی لوپ ها به ضمانت اصلی میباشد و مهلت تست هفت روزه

جها استفاده از خدمات مشاوره تخصصی با شماره 09309502354 تماس بگیرید و از مشاوره تیم تخصصی ما استفاده نمایید .

نظر و سوالات خود را برای ما کامنت کنید .

قیمت لوپ دیحیتال ارزان-لوپ دست دوم-بهترین لوپ دیجیتال -ارزان ترین لوپ دیجیتال-بهترین لوپ تعمیرات موبایل-خرید لوپ-لوپ دیجیتال با خروجی av-تفاوت و مشخثات لوپ های دیجیتال-لوپ دیجیتال دیجی کالا-خرید لوپ در شیراز-

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *