تعمیرات

لوپ مناسب برای تعمیرات موبایل

لوپ مناسب تعمیرات موبایل

اگر شما هم تازه وارد دنیای تعمیر گوشی های موبایل شده اید و با ابزارآلات این شغل نا آشنا هستید، و می خواهید بدانید که لوپ مناسب برای تعمیرات موبایل باید چه ویژگی هایی داشته باشد، تا اخر این مطلب با سایت موبایل ۲۱۳ همراه باشید، فراموش نکنید که می توانید از همین سایت تجهیزات و ابزار تعمیرات موبایل را خریداری کنید، موبایل ۲۱۳ با ارئه گارانتی و تضمین کیفیت کالا، تجربه خریدی ایمن و لذت بخش را برایتان رقم خواهد زد. پس درنگ نکنید و برای مشاوره خرید لوازم مورد نظرتان با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا راهنمایی تان کنند.

برای خرید لوپ مناسب برای تعمیرات موبایل این نکات را فراموش نکنید!

داشتن یا نداشتن مانیتور :

یکی از مهمترین مشخصاتی که موبایل ۲۱۳ توصیه می‌ کند در حین انتخاب و خرید میکروسکوپ تعمیرات موبایل و گوشی های همراه یا همان دستگاه لوپ به آن توجه کنید، داشتن یا نداشتن مانیتور یا همان صفحه نمایش است. در واقع برخی از دستگاه های لوپ از مانیتور بهره‌ مند نیستند پس برای استفاده از آن ها باید حتما از چشمی که برایشان تعریف و ارائه شده به داخل دستگاه نگاه کرد، اما برخی دیگر از دستگاه های لوپ دارای صفحه نمایشی هستند که تصویر رو به رو لنز را بر روی آن نمایش می‌ دهند. استفاده از این نوع دستگاه های لوپ یا همان میکروسکوپ های تعمیر گوشی های موبایل می‌ تواند از یک سمت انجام تعمیرات گوشی را ساده تر کند و از سمت دیگر منجر به کاهش خستگی تعمیر کار گوشی و تسلط بیشتر وی در حین کار شود. بنابراین سعی کنید تا حد امکان دستگاه لوپ و میکروسکوپی بخرید که مانیتور دارد یا حداقل سوکت HDMI داشته باشد و امکان نمایش تصاویر پیش روی لنز را بر روی کامپیوتر یا یک مانیتور و صفحه نمایش واسط فراهم کند.

زاویه دید لنز :

یکی از مشخصات مهمی که به لنز دوربین لوپ ها نسبت داده می‌ شود، در واقع زاویه دید لنز است. توجه کنید که هرچقدر زاویه دید یک میکروسکوپ و لوپ تعمیرات موبایل گسترده‌ تر باشد تصویر و نتیجه ی وسیع تری هم توسط آن قابل نمایش خواهد بود. شاید لازم است بدانید که زاویه دید لنز دستگاه های لوپ اغلب روی ۴۵ درجه تنظیم شده و این زاویه دید دقیقا مقدار استاندارد و قابل قبولی خواهد بود. اگر می‌خواهید دستگاه لوپ و میکروسکوپی که می‌خرید گستره و ناحیه وسیع تری را به تصویر بکشد، باید به زاویه دید آن دقت کنید که مقدار آن بیشتر از حد نرمال و عادی ۴۵ درجه باشد. البته به عقیده ما زاویه دید لنز دوربین نسبت به دیگر ویژگی که قبل تر نام بردیم از اهمیت نسبتا کمتری برخوردار است. موبایل ۲۱۳ با ارئه گارانتی و تضمین کیفیت کالا، تجربه خریدی ایمن و لذت بخش را برایتان رقم خواهد زد. پس درنگ نکنید و برای مشاوره خرید لوازم مورد نظرتان اعم از لوپ مناسب برای تعمیرات موبایل با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا راهنمایی تان کنند.

قیمت :

قیمت یکی دیگر از مهمترین ویژگی ها و موضوعاتی است که باید در خرید یک دستگاه لوپ ماسب برای تعمیر موبایل به آن توجه کرد. همانطور که می دانید دستگاه های لوپ با توجه به قابلیت ها و کیفیت تصویری که دارند از قیمت های مختلفی بهره می‌ برند و هر چقدر کیفیت یک دستگاه بالاتر باشد، قیمت آن هم به نسبت بیشتر خواهد بود. اما به هر حال هر تعمیرکار باید با توجه به سطح حرفه ای بودنش و درخواست های تعمیری که برایش مهیا می‌ شود و سرمایه ای که در اختیار دارد یک دستگاه لوپ بخرد. پس این موضوع مهم را هم باید در انتخاب میکروسکوپ یا همان لوپ تعمیرات گوشی های موبایل هوشمند مورد توجه قرار گیرد.

کیفیت لنز دوربین و تعداد لنز های لوپ :

توجه کنید که کیفیت لنز دوربین با میزات توانایی زوم تفاوت دارد. کیفیت لنز دوربین در حقیقت مشخص کننده میزان کیفیت تصویری است که توسط لنز لوپ از قطعات درونش آن ارائه می‌ شود. فراموش نکنید که هر چقدر کیفیت لنز دوربین دستگاه لوپ شما بیشتر باشد، تصاویر و جزئیات با وضوح بیشتری قابل رویت خواهند بود. برای مثال جالب است بدانید که لوپ های مجهز به لنز ۲۴ مگاپیکسلی می‌ تواند نسبت به لوپ های مجهز به لنز ۱۲ مگاپیکسلی تصویری با کیفیت تر را نشان دهد و همچنین مراحل تعمیرات موبایل را ساده تر کند. برخی از میکروسکوپ های تعمیرات موبایل از چندین لنز دوربین به طور همزمان بهره می‌ برند و هر یک از این لنز ها و در شرایط متفاوت و خاصی می‌ توانند کارایی داشته باشند. بنابراین در حین انتخاب و خرید میکروسکوپ تعمیرات موبایل به تعداد لنز های دستگاه و کیفیت آن ها هم باید دقت کنید. موبایل ۲۱۳ با ارئه گارانتی و تضمین کیفیت کالا، تجربه خریدی ایمن و لذت بخش را برایتان رقم خواهد زد. پس درنگ نکنید و برای مشاوره خرید لوازم مورد نظرتان با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا راهنمایی تان کنند.

مطالعه کنید » نمایندگی لوپ یاکسون

توانایی زوم :

دستگاه لوپ مناسب برای تعمیرات موبایل باید با زوم کردن بتواند تصویر بزرگنمایی شده‌ ای از یک قطعه ی خیلی ریز را هم نشان دهد، بنابراین هر چقدر که قدرت زوم یک دستگاه لوپ بیشتر و بالا تر باشد، آن لوپ تصویر بزرگ تر و واضح تری را نشان می‌ دهد و این امر منجر به سهولت در انجام تعمیرات و سریع تر شدن عملیات خواهد شد. در واقع قدرت زوم میکروسکوپ های تعمیر گوشی یا همان لوپ در حین خرید کاملا قابل بررسی و مشخص است. شما هم سعی کنید دستگاه لوپی بخرید که قدرت زوم بهتر و بیشتری داشته باشد تا تصاویری واضح تر و بزرگ تر را برایتان نشان دهد. برای نشان دادن قدرت زوم دستگاه های لوپ مناسب برای تعمیر موبایل معمولا از نماد هایی مثل ۵X، ۷X  استفاده می‌ شود. فراموش نکنید که عدد کنار حرف X نشان دهنده قدرت زوم دستگاه لوپ است. به عنوان مثال دستگاه لوپی که زوم به مقدار ۵X را نشان می دهد، تصویری با بزرگنمایی ۵ برابر را برایتان نشان خواهد داد. برای مشاوره خرید اعم از لوپ مناسب برای تعمیرات موبایل لوازم مورد نظرتان با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا راهنمایی تان کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *