بلاگ

معرفی و مشخصات لوپ های تعمیرات موبایل شرکت ریلایف

معرفی انواع لوپ های تعمیرات موبایل شرکت ریلایف

معرفی و مشخصات لوپ های تعمیرات موبایل شرکت ریلایف،بهترین لوپ های شرکت ریلایف را ازفروشگاه آنلاین موبایل 213 خریداری نمایید…..

شرکت ریلایف هم مانند سایر شرکت ها در زمینه طراحی لوپ تعمیرات موبایل  شروع به فعالیت کرده که در این مقاله به بررسی معرفی و مشخصات لوپ های تعمیرات موبایل شرکت ریلایف میپردازیم.

قبل از اینکه این مقاله را مطالعه نمایید مقاله ما با عنوان چگونه بهترین لوپ تعمیرات موبایل را انتخاب کنیم را مطالعه نمایید .

شرکت ریلایف یک شرکت تولید کننده ابزار و لوازم جهت برد های الکترونیکی به ویژه لوازم تعمیرات موبایل در کشور چین میباشد.

این برند معروف در یک دهه اخیر ابزار های متنوع و بسیار کاربردی جهت تعمیرات گوشی های همراه تولید و روانه بازار کرده.

در سال هالی اخیر این شرکت به واسطه همکاری و توسعه و تنوع ابزار الات خود و همچنین همکاری با شرکت های بزرگ چینی مانند شرکت سانشاین توانسته نقش پررنگی در میز های تعمیرات موبایل داشته باشد .

این شرکت یه تازگی در زمینه تولید و طراحی انواع لوپ های تعمیرات موبایل فعالیت نموده و لوپ های متنوع با طراحی زیبا را روانه بازار نموده.

یکی از فاکتور های مهم انتخاب لوپ تعمیرات موبایل برند میباشد که شرکت ریلایف اگر چه به تازگی شروع به تولید لوپ کرده اما با برند های قدیمی این صنعت برابری میکند .

در ادامه انواع ابن لوپ ها را برای شما معرفی خواهیم کرد .

شرکت ریلایف -محصولات شرکت ریلایف-لیست محصولات شرکت ریلایف-خرید ابزار و لوازم شرکت ریلایف -خرید لوپ های تعمیرات موبایل شرکت ریلایف

 لوپ سه چشمی بازویی ریلایف مدل rl-m3t-stl2

قبل از اینکه بخواهیم به لوپ بازویی ریلایف بپردازیم باید بگوییم این مقاله صرفا معرفی و توضیح اجمالی درمورد محصول میباشد جهت اطلاع از تمامی مشخصات محصول بر رو لینک محصول بزنید.

همیشه یکی از دغدغه اصلی تعمیر کاران گوشی های همراه کمبود فضای تعمیرات و همچنین فاصله کار بوده.

از زو رو به روز به علاقمنئان لوپ های بازویی اضافه شد .

لوپ بازویی ریلایف rl m3t-stl2 با زوم 7 الی 45 برابری و همچنین چشمی های از نوع 10x-20x wf و طراحی بسیاز خاص و زیبا یک لوپ حرفه ای تعمیرات موبایل میباشد.

لوپ جرثقیلی ریلایف نسبت به مدل های مشابه یاکسون ak31 , لوپ جزثقیلی szm45t-stl2  به مراتب طراحی زیبا تر و قیمت مناسب تری دارد .

لوپ جرثقلی ریلایف دارای یک همسان ساز قوی و همچنین قابلیت نصب انواع دوربین را دارد .

لوپ سه چشمی بازویی ریلایف rl-m3t-stl2

لوپ جرثقلی ریلایف

خرید لوپ جرثقیلی- خرید لوپ بازویی-خرید لوپ جک دار-خرید لوپ سه چشمی جرثقیلی ریلایف-خرید بهترین لوپ جرثقیلی شرکت ریلایف-خرید لوپ حرفه ای ریلایف

 لوپ سه چشمی ریلایف مدل relife m3t

برسیم به معرفی پرفروش ترین لوپ شرکت ریلاف،بی شک لوپ سه چشمی ریلایف rl-m3t پرفروش ترین لوپ این شرکت میباشد.

لوپ rl-m3t  با زوم 7 الی 45 برابری پیوسته و همچنین چشمی های از نوع 10x-20x wf و طراحی بسیاز خاص و زیبا یک لوپ سه چشمی  تعمیرات موبایل میباشد.

این محصول در دو مدل لوپ سه چشمی rl-m3t-b1 ,لوپ سه چشمی rl-m3t-b3 موجود میباشد که تفاوت صرفا در اندازه پایه های هریک از مدل ها میباشد.

همسان ساز چرخشی و همچنین قابلیت نصب انواع دوربین های تعمیرات موبایل  و طراحی و قیمت مناسب سبب شده تا این لوپ به پر فروش ترین لوپ تعمیرات موبایل شرکت ریلایف تبدیل شود.

لوپ سه چشمی ریلایف rl-m3t

لوپ سه چشمی ریلایف rl-m3t

خرید پر فروش ترین لوپ ریلایف-خرید لوپ سه چشمی-خرید بهترین لوپ ریلایف-خرید بهترین لوپ سه چشمی -خرید لوپ سه چشمی

لوپ دو چشمی بازویی ریلایف rl-m3-stl2 

اگر دنبال یک لوپ بازویی با کیفیت کاملا مشابه لوپ های سه چشمی با قیمت بسیار ارزان تر هستید حتما این محصول را به بخاطر بسپارید

لوپ دو چشمی جرثقیلی ریلایف rl-m3 با زوم 7 الی 45 برابری پیوسته و همچنین چشمی های از نوع 10x-20x wf و طراحی بسیاز خاص و زیبا یک لوپ دو چشمی جرثقیلی تعمیرات موبایل میباشد.

لوپ دوچشمی بازویی با پایه کاملا متحرک میباشد که تنها تفاوت ان با لوپ های جرثقیلی سه چشمی فقط در چشم سوم این لوپ ها میباشد.

 

لوپ دو چشمی بازویی ریلایف rl-m3-stl2

لوپ دو چشمی بازویی ریلایف

لوپ جرثقیلی دو چشمی -لوپ جرثقیلی ارزان-خرید لوپ بازویی دو چشمی-خرید لوپ جک دار سانشاین-خرید بهترین لوپ دوچشمی بازویی

لوپ دو چشمی ریلایف مدل rl-m3

اگر به دنبال یک لوپ دو چشمی هستید که کیفیتی شبیه لوپ باکسون ak10 داشته باشه و قیمت بسیار پایین تر پیشنهاد ما به شما لوپ دو چشمی ریلایف است .

لوپ دوچشمی ریلایف rl-m3 با زوم 7 الی 45 برابری پیوسته و همچنین چشمی های از نوع 10x-20x wf و طراحی بسیاز خاص و زیبا یک لوپ دوچشمی تعمیرات موبایل میباشد.

این محصول در دو مدل لوپ سه چشمی rl-m3-b1 ,لوپ سه چشمی rl-m3-b3 موجود میباشد که تفاوت صرفا در اندازه پایه های هریک از مدل ها میباشد.

این محصول از نظر کیفیت با لوپ دو چشمی سانشاین مدل szm45-b1 ,  و لوپ دو چشمی یاکسون ak10 برابر میباشد ولی قیمت ارزان تر میباشد.

لوپ دو چشمی ریلایف rl-m3-b1

لوپ دو چشمی rl-m3

قیمت لوپ دو چشمی ریلایف-خرید لوپ دو چشمی-خرید انواع لوپ دو چشمی

خرید انواع لوپ های شرکت ریلایف در فروشگاه آنلاین موبایل 213

فروشگاه آنلاین موبایل 213 در زمینه فروش و توریع انواع لوپ های تعمیرات موبایل و سایر ابزار و لوازم تعمیرات موبایل فعالیت مینماید.

کلیه لوپ های اورجینال شرکت ریلایف با ضمانت اصلی با مهلت تست 7 روزه در سایت موجود میباشد .

برای دیدن نقد و بررسی هریک از محصولات بالا به صحفه فروش هر محصول رفته و به جزئیات را مطالعه نمایید و به صورت آنلاین خریداری نمایید.

مشتریانی که ساکن شهر شیراز هستن میتوانند به صورت حضوری در فروشگاه از نزدیک انواع لوپ ها و لوازم تعمیرات موبایل را بررسی و سپس خریداری نمایند.نقد و بررسی تخصصی لوپ های شرکت ریلایف-مقایسه لوپ های شرکت ریلایف-مشخصات انواع لوپ های ریلایف-خرید بهترین لوپ های شرکت ریلایف-

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *