بلاگ

پری هیتر چیست ؟

پری هیتر چیست ؟

شاید برای شما هم سوال باشد که دستگاه پری هیتر چیست و کاربرد آن در تعمیرات گوشی موبایل چگونه است؟ پری هیتر دستگاه و ابزاری پر کاربرد و یکی از لوازم تعمیرات موبایل است که انرژی گرمایی را با دمای بالا و به اشکال متفاوت در سطوح مختلف پخش می کند.

 

انواع پری هیتر ها برای انجام کار های مختلف ساخته و تولید می شوند :

  • جدا سازی فریم ال سی دی گوشی های موبایل
  • جدا سازی آی سی های چسبی برد گوشی های موبایل
  • جداسازی برد های دو طبقه و وصل کردن آن ها
  • کمک در پروسه سوآپ کردن برد گوشی های آیفون

 

در جدا کننده فریم ال سی دی کار برد پری هیتر چیست؟

یک نمونه از پری هیتر ها فقط مخصوص جداسازی فریم از ال سی دی گوشی موبایل آیفون می باشند.

همانطور که می دانید جداسازی این نوع فریم ها از ال سی دی کار بسیار دشواری است و در گوشی های آیفون فریم به سادگی از ال سی دی جدا نمی شود.

ممکن است بر اثر جداسازی به روش های غیر متعارف ، نیروی کار غیر حرفه ای و یا نبود دستگاه فریم ، ال سی دی صدمه ببینند.

به همین منظور به دلیل راحتی و سهولت در کار تکنسین های تعمیرات موبایل و همچنین پایین آمدن ضریب خطا پری هیتر جدا کننده فریم ال سی دی به بازار عرضه شده است.

 

پری هیتر سانشاین مدل  Sunshine SS-T12A

این نمونه از پری هیتر که می توانید آن را از بخش فروشگاه ما نیز خریداری نمایید ، یک نمونه پری هیتر قدرتمند و با کاربرد بسیار زیاد است که توسط شرکت سانشاین ساخته ، طراحی و به بازار عرضه شده است.

این محصول با کیفیت بین تعمیر کاران یک دستگاه محبوب است. به خصوص بین تعمیر کاران گوشی های آیفون به یکی از اصلی ترین لوازم تعمیرات موبایل تبدیل شده است.

از ویژگی های این محصول این است که به کمک پری هیتر سانشاین و قالب آن می توانید به راحتی به جدا سازی برد های ایفون بپردازید. لازم به ذکر است برای هر مدل از ایفون باید قالبی جداگانه تهیه کنید.

پری هیتر سانشاین دارای نمایشگر دیجیتال نیز می باشد و این قابلیت را به شما می دهد که دمای قالب برد را با دقت بالاتری تنظیم بفرمایید.

پری هیتر سان شاین Sunshine SS-T12A

بررسی مشخصات پری هیتر سان شاین Sunshine SS-T12A

  • صفحه نمایش دیجیتال
  • کابل دو شاخه برق و رابط دستگاه گرمکن و قالب
  • قدرت ۷۰ وات
  • قابلیت تولید دما ۸۰ تا ۲۸۰ درجه سانتیگراد

عملکرد پری هیتر در تعمیرات موبایل این گونه است که با حرارت دادن ، ال سی دی و لحیم هایی که به برد وصل شده اند را نرم می کند تا قطعه مورد نظر به راحتی از برد جدا شود.

بعضی از مدل های موبایل مثل Iphone X, XS, XS Max دارای برد های چند طبقه هستند که در حین تعمیرات شاید نیاز باشد آن ها را جدا کرد. این دستگاه می تواند برد های چند طبقه گوشی های آیفون را از هم جدا کند.

یکی از مهم ترین ویژگی های پری هیتر سان شاین صفحه نمایش دیجیتال این دستگاه است که به کمک آن می توان مقدار دقیق درجه حرارت مورد نیاز را مشاهده کرد.

صفحه این پری هیتر از جنس مس خالص است و دمای دستگاه طی ۲ تا ۴ دقیقه به ۱۴۰ درجه می رسد.

این حرارت به صورت یکسان بر سطح صفحه پخش شده و کاملا داغ می شود. این سرعت به دلیل قدرت هدایت حرارتی مس است.

پری هیتر یاکسون مدل Yaxun 853B

پری هیتر یاکسون مدل Yaxun 853B

این پری هیتر تولید کشور چین می باشد و از جمله لوازم تعمیرات موبایل با حجم و قیمت مناسب است که در ابعاد ۱۴*۶*۱۷ سانتی متر تولید می شود و محدوده گرمایی متنوعی را به کاربران می دهد.

محدوده گرمایی پری هیتر یاکسون بین ۱۰۰-۳۵۰ درجه سانتی گراد می باشد و توان مصرفی آن ۵۰۰ وات و  ولتاژ حدود ۲۲۰ ولت نیاز دارد.

 

ویژگی های پری هیتر یاکسون Yaxun 853B

این دستگاه کاربردی تعمیرات روی برد گوشی را برای تعمیرکاران بسیار راحت کرده است. این دستگاه با انتقال باد گرم به برد گوشی ، دمای برد را بالا می برد و  باعث می شود لحیم کاری برای تعمیرکاران با سرعت بیشتری انجام شود و همچنین کار لحیم کاری روی برد را بسیار راحت تر کرده است.

  • سیستم این پری هیتر کاملا نسبت به بقیه مدل ها متفاوت است
  • در مواقع استفاده از این پری هیتر بهتر است که از پایه نگه دارنده ی برد مخصوص استفاده کنید.
  • گرم شدن برد مورد نظر در این پری هیتر به وسیله پرتاب باد داغ انجام می گردد
  • ابعاد مناسب و حجم کمی دارد

پری هیتر یاکسون مدل Yaxun 853B

دستگاه پری هیترTBK 988D

در جواب این سوال که کاربرد دستگاه پری هیتر چیست ، می توان گفت که یکی از پر کاربرد ترین و قوی ترین دستگاه های جدا کننده فریم از ال سی دی در بین تمام پری هیتر ها می باشد که توسط شرکت TBK طراحی و تولید و وارد بازار شده است.

این پری هیتر با انواع فریم ال سی دی آیفون سازگار می باشد و کار جداسازی تمامی مدل ها را پشتیبانی می کند.

این دستگاه یک نمایشگر سون سگمنتی سه بیتی برای نمایش میزان دما دارد و همچنین تعمیر کاران میتوانند فریم ال سی دی گوشی آیفون را در کوتاه ترین زمان جدا سازی کنند.

هم چنین این دستگاه برای گرمادهی به قسمت های مختلف فریم از یک صفحه جداکننده آلومینیومی مقاوم بهره می برد.

پری هیتر Yaxun YX-101

گیره برد حرفه ای لوپ و پری هیتر Yaxun YX-101

این گیره قابلیت تنظیمی دارد که می توان برای برد موبایل و تبلت استفاده کنید و می توانید برد را روی گیره و زیر میکروسکوپ قرار دهید.

تعمیر کاران می توانند برای نگه داشتن انواع مختلف برد موبایل بر روی پری هیتر از گیره حرفه ای یاکسون Yaxun YX-101 استفاده کنند.

 

حال که دانستید پری هیتر چیست ، با مراجعه به قسمت فروشگاه سایت ما می توانید انواع لوازم تعمیرات موبایل از جمله پری هیتر را مشاهده نموده و در صورت نیاز خریداری نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی می توانید با مشاوران ما از طریق شماره تماس های موجود تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *