-
قوانین بخش تعمیرات
1-تحویل دهنده گوشی به عنوان صاحب گوشی محسوب میشود.
2-هنگام تحویل گوشی داشتن رسید الزامی است.
3-کلیه هزینهها از طریق پشتیبان سایت اعلام میگردد و موافقت مشتری مبنی بر قبول هزینه تعمیرات میباشد و تعمیرات با هزینه کمتر از 50 هزار تومان ممکن است بدون اطلاع مشتری انجام پذیرد.
4-فقط عیبهایی که از سوی مشتری اعلام میگردد برطرف خواهد شد و مجموعه موبایل 213 مسؤلیتی در قبال عیب های مطرح نشده ندارد.
5-هزینه دریافت و ارسال گوشیهای همراه رایگان میباشد اما هرگونه کنسلی از طرف مشتری شامل هزینه ایاب و ذهاب میگردد، این هزینه بر اساس مسافت متغیر و بر عهده مشتری میباشد.
6-گوشی های آب خورده و ضربه خورده به عنوان گوشی های خاموش تحویل گرفته میشود و مجموعه موبایل 213 در مورد عیبهای جدید مسؤلیتی ندارد.
7-هنگام تحویل گوشی مشتری موظف است حداکثر به مدت یک هفته اقدام به دریافت و یا آدرس خود را اعلام نماید درغیراینصورت مجموعه هیچ مسؤلیتی در قبال گوشی ندارد.
8-مشتری موظف است در صورت تغییر آدرس قبل از ارسال به پشتیبان سایت خبر دهد درغیراینصورت کرایه به عهده مشتری میباشد.
9-اگر پس از ارسال گوشی مشتری در محل خود حضور نداشته باشد تحویل گوشی به عهده مشتری و یا درصورت ارسال به ادرس دیگر هزینه ارسال با مشتری میباشد.
10-کیفیت قطعات تعمیراتی به انتخاب مشتری میباشد و مجموعه هیچگونه مسؤلیتی در قبال کیفیت قطعه ندارد.
11-قطعاتی که به سفارش مشتری از قطعات اورجینال استفاده میشود و شامل ضمانت تست یک هفتهای میباشند ، بعد از تاریخ تست مجموعه موبایل 213 هیچگونه مسؤلیتی در قبال قطعه نخواهد داشت.
12-قبل از تحویل گوشی کارت حافظه ، سیم کارت ، و لوازم جانبی تلفن همراه خود را بردارید که مفقودی هر یک از موارد ذکر شده به عهده مشتری میباشد.
13-قبل از تحویل گوشی خود ، قفل امنیتی را اعلام نمایید.
14-ریسک خاموشی گوشی قبل از فلش در صورت نیاز در تعمیرات به مشتری اعلام میگردد.
15.در صورتی که گوشی شما شامل گارانتی میباشد لطفا قبل از انجام به پشتیبان سایت اطلاع دهید.
16.در صورت اعلام نکردن رمز icloud و یا gmail مسئولیت آن بعد از فلش گوشی به عهده مشتری میباشد.
17.در طول مدت تست گوشی بعد از تحویل به مشتری مشاهده اثار ضربه فیزیکی و یا اب خوردگی و رطوبت به عهده مشتری میباشد.