بلاگ

آموزش اتصال دوربین لوپ به لپتاپ

آموزش اتصال دوربین لوپ به لپتاپ

آموزش اتصال دوربین لوپ به لپتاپ در کمتر از ۳ ثانیه ………….

آموزش اتصال دوربین لوپ به لپتاپ یکی از اموزش هایی است که علاوه بر کاربرد زیاد برای شما و همچنین صرفه جویی در هزینه به شما کمک میکند تا به صورت حرفه ای با لپتاپ خود آموزش دهید و یا عکسبرداری و یا فیلم برداری نمایید .در انتهای این مقاله برای شما به صورت یک ویدیو این اموزش قرارا اده شما تا شما به راحتی بتوانید همه راحتی این اموزش را مرحله به مرحله انجام دهید تا دوربین لوپ شما به لپتاپ وصل شود .

 

قبل از اینکه آموزش را شروع کنیم چند خطی در مورد دوربین لوپ و کارایی و انواع این دوربین ها برای شما مینویسیم تا شما با اطلاع کافی اموزش را ببینید.

لوپ های تعیمرات موبایل یا استریوسکوپ ها ابزار هایی هستند جهت بزرگنمایی اجسام جامد استفاده میشود که امروزه جهت آموزش و همچنین کاهش آسیب به گردن و چشم تعمیر کاران لوپ های سه چشمی وارد بازار شده است این لوپ ها هم به صورت دیجیتال و هم به صورت انالوگ میباشند .

لوپ های سه چشمی علاوه بر دو عدسی چشمی یک عدسی دیگر در پشت لوپ دارند که بر رو انها همسان ساز قرار میگیرد که بر روی هسان ساز دوربین لوپ قرار میگیرد و به وسیله دوربین لوپ تصویر بر روی صفحه نمایش نشان داده میشود .

دوربین های بر اسا قابلیت ها کیفیت نمایش مدل های متفاوتی دارند که انواع دوربین های لوپ در صفحه دوربین ها برای شما قرار داده شده که شما میتوانید به این صفخه مراجعه نمایید و انواع این دوربین ها را با مشخصات کامل ببینید و یا خریداری نمایید .

معمولا دوربین های حرفه ای دارای دو پرت خروجی هستند یکی خروجی HDMI , دیگری خروجی USB  که کابل HDMI و USB هریک به صورت مجزا بر روی کارتن هریک از محصولات قرار داده شده است .

مراحل نصب دوربین لوپ به لپتاپ

قبل از هر کاری شما باید نرم افزار IC CAPTURE  را دانلود و بر روی لپتاپ خود نصب نمایید،لینک دانلود این نرم افزار بر روی کانال تلگرام فروشگاه انلاین موبایل ۲۱۳ قرار داده ایم و شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرامی ما این نرم افزار را دانلود و نصب نمایید .

۱٫ایتدا دوربین را بر روی لوپ خود قرار و دوربین را روشن نمایید .

۲٫نرم افزار IC CAPTURE را باز نمایید.

۳٫کابل USB  را از روی کارتن دوربین بردارید و سپس به وسیله همین کابل دوربین را به لپتاپ نصب نمایید .

۴٫ پس از نصب دوربین به لپتاپ مدل دوربین بر روی نرم افزار نمایش داده میشود کافی است بیر روی مدل دوربین کلیک کنید و سپس کلمه رفرش را بزنید بلافاصله پس از ثبت دکمه رفرش تصویر برای شما نمایش داده خواهد شد .

نکات تکمیلی

پس از نصب دوربین لوپ به لپتاپ شما مشتوانید از طریق نرم افزار اقدام به فیلم برداری و عکس یرداری نمایید که نحوه فیلم برداری و عکس برداری از طرق نرم افزار ic capture  در کلیپ به صورت کامل نمایش داده شده که میتوانید ببینید .

دوربین های پشرفته قابلیت فیلم برداری و عکس برداری و همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را دارند سعی کنید برای فیلم برداری و عکس برداری از خود دوربین لوپ استفاده نمایید به دلیل اینکه این نرم افزار با تاخیر ضبط مینماید و تصویر همزمان نیست .

اگر میخواهید تصویر شما کیفیت بالاتری داشته باشد دوربین را از طریق کابل hdmi  به مانیتور نصب نمایید به دلیل اینکه کیفیت تصویر از طریق این نرم افزار کمتر است .

در ادامه به صورت یک فیلم اموزشی تمامی مراحل بالا برای شما در کانال اپارت ما قرار داده شده است که میتوانید از طریق این کانال این فیلم آموزشی را دانلود نمایید و در صورت نیاز از ان استفاده نمایید .

اگر در هریک از مراحل دچار مشکل شدید میتوانید با مشاوران تخصصی بخش ابزار تعمیرات موبایل ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از مشاوره تخصصی ما بهره مند شوید ….

فروشگاه آنلاین موبایل ۲۱۳ بزرگترین مرجع فروش انواع لوپ و دوربین لوپ تعمیرات موبایل در ایران میباشد که شما میتوانید تمامی لوازم ابزار تعمیرات موبایل را به صورت انلاین و یا حصوری خریداری نمایید .

2 دیدگاه در “آموزش اتصال دوربین لوپ به لپتاپ

  1. محمد گفت:

    لینک خرید دوربین لوپ رو برام ارسال کنید و همچنین لوپ های مناسب دوربین لوپ با تشکر
    mohammad.hasani.333@gmail.com

    1. یعقوب احمدی گفت:

      میتونید از بخش دوربین لوپ داخل ابزار تعمیرات موبایل دوربین مورد نظرتون رو خریداری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *