بلاگ

دستگاه لوپ تعمیرات موبایل

دستگاه لوپ تعمیرات موبایل

دستگاه لوپ تعمیرات موبایل ابزاری است که در تعمیرات موبایل وجود ان میتوانید بسیار تأثیرگذار باشد. همچنین اگر لوپ مورد نظر از نوع حرفه‌ای باشد خروجی کار شما را بسیار با کیفیت خواهد کرد. سالانه انواع لوپ تعمیرات موبایل در مدل‌های سه چشمی، دوچشمی و دیجیتال به بازار عرضه میشوند. لوپ‌ه بر اساس نوع ساخت کارایی دارند. برای مثال لوپ دیجیتال علاوه بر تعمیرات موبایل، در کاشت مو و تعمیر بردهای تلویزیون نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. و یا لوپهای دوچشمی به دلیل اینکه قابلیت نصب دوربین و مانیتور را ندارند صرفاً میتوان به عنوان نمایش بهتر برد استفاده کرد و امکان ضبط و پخش تصاویر هنکام تعمیر وجود ندارد. در ادامه در رابطه با این دستگاه‌های کاربردی توضیحات بیشتر و دقیق‌تری را ارئه خواهیم داد.

دستگاه لوپ تعمیرات موبایل ابزاری برای همه تعمیرکاران

تعمیرکاران موبایل پس از مدتی آموزش و فعالیت کوتاه نیاز به دستگاه لوپ تعمیرات موبایل دارند. این ابزار به دلیل اینکه برد را به بهترین حالت ممکن برای تعمیرکار به نمایش می‌گذارد امکان تعمیر را نیز به بهترین صورت فراهم می‌کند. یعنی اینکه تعمیرکار با دید بهتری میتواند برد را تعمیر کند پس درنهایت خروجی کمترین میزان خطا را خواهد داشت. یک نکته مهم در انتخاب لوپ تعمیرات موبایل این است که هرچه لوپ بهتری را انتخاب کنید درصد خطای شما کاهش خواهد یافت. پس درنتیجه امکان تاوان دادن شما به مشتری به حد بسیار زیادی کاهش خواهد یافت…

یک مورد بسیار مهم نیز که بسیاری از تعمیرکاران در انتخاب لوپ دقت نمی‌کنند این است که لازم است از مرکز قابل اعتماد خرید کنند. دلیل این موضوع این است که کالاهای تقلبی در بازار ابزار تعمیرات موبایل بسیار زیاد شده است. اگر شما نیز در دام فروشندگان کالاهای تقلبی بیفتید امکان این وجود دارد که به سادگی لوپ تقلبی را به جای اصلی به شما بفروشند. لوپ تقلبی پس از گذشت مدتی لنز آن تار میشود و یا دوبینی پیدا می‌کند. این در لوپ‌های اصلی اصلاً وجود ندارد و معمولاً فروشندگان اصالت کالای خود را تضمین می‌کنند…

اهمیت برند دستگاه لوپ تعمیرات موبایل

یک موضوع مهم در رابطه با دستگاه لوپ تعمیرات موبایل که باید هر خریدار در نظر داشته باشد انتخاب لوپ برند است. اما برخی اوقات برندهایی که به تازگی در بازار به چشم می‌آیند کیفیت بسیار خوب و قابل تأییدی دارند. برخی اوقات نیز امکانات و قابلیت‌های آنها بسیار کاربردی است و میتوان آنها را خریداری کرد. برندهایی مانند RF4 و یا کایسی که اخیراً بازار را در دست گرفته‌اند میزان بزرگنمایی آنها بسیار فوق‌العاده است.

لوپ‌های برند مانند سانشاین، یاکسون، مکانیک و… نیز که قدمت بیشتری در صنعت لوپ تعمیرات موبایل دارند هنوز هم محبوبیت خوبی دارند. این برندها نیز برای اینکه از بازار عقب نمانند همواره محصولات جدید با بزرگنمایی‌های بیشتر را وارد بازار می‌کنند. کیفیت لنز آنها باور نکردنی و طول عمر بسیار بالایی دارند. شاید دلیل ماندگاری این برندها در بازار همین مواردی باشد که گفته شد. همیشه محبوبیت دلایلی دارد که در یاکسون و سانشاین میتوان کیفیت و طول عمر را بیان کرد.

چند دستگاه لوپ تعمیرات موبایل پرقدرت

گفتیم که برندهای زیادی در تولید دستگاه لوپ تعمیرات موبایل فعالیت دارند. برخی توسط تعمیرکاران تأیید و برخی نیز رد میشوند. ما قصد داریم چند لوپ مناسب که بیشتر از سایر محبوبیت دارند را معرفی کنیم. این باعث میشود تا شما که قصد خرید لوپ تعمیرات موبایل را دارید با اطلاعت دقیق و بهتری خریدتان را نهایی کنید.

یاکسون AK36

یاکسون لوپ‌های با کیفیت و بسیار محبوبی دارد اما شاید لوپ سه چشمی یاکسون مدل YAXUN-AK36 یکی از بهترین‌های این برن باشد. لوپی که از لحاظ ساختاری نیز کمی با بقیه متفاوت است. لوپ AK36 یاکسون که دارای بزرگنمایی ۵۰ برابری است چشمی‌های آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. برای اینکه اطلاعات شما در رابطه با این محصول بیشتر شود میتوانید به صفحه محصول مراجعه کنید و در صورت صلاح دید آن را سفارش دهید…

دستگاه لوپ تعمیرات موبایل

دستگاه لوپ تعمیرات موبایل

سانشاین SZM45T-STL2

لوپ سه چشمی بازویی سانشاین مدل SZM45T-STL2 g از تولیدات سانشاین است که دارای پایه با امکان جابجایی در زاویه X و Y می‌باشد. فضای کار این لوپ بسیار فوق‌العاده است و قابلیت بزرگنمایی ۷تا ۴۵ برابری را دارد. استفاده از این لوپ برای افراد حرفه‌ای بیشتر پیشنهاد میشود. داشتن میز کار وسیع به همراه پد سیلیکونی پهن به همراه این لوپ توصیه میشود. اطلاعات بیشتری را در رابطه با این لوپ خوشنام و با کیفیت در صفحه محصول بیان شده است. میتوانید با مراجعه به صفحه محصول اطلاعات خوبی را به دست بیاورید.

دستگاه لوپ تعمیرات موبایل

دستگاه لوپ تعمیرات موبایل

کایسی ۶۵۶۵

کایسی مدت زیادی نیست که در بازار ابزار تعمیرات موبایل ورود کرده است اما با تولید محصولاتی مانند لوپ سه چشمی کایسی Kaisi KS-36565  که بزرگنمایی بسیار فوق‌العاده‌ای دارند شروع بسیار خوبی داشته است. کایسی لوپ بازویی نیز دارد که پیش از این لوپ تولید شده بود و ظاهری کاملاً مشکی داشت. این لوپ که بزرگنمایی ۶٫۵ تا ۶۵ برابری را دارد اجازه استفاده در صنایع دیگری مانند طلاسازی را میدهد.  اطلاعات بیشتر در رابطه با لوپ ۶۵۶۵ کایسی در صفحه خود محصول گفته شده است…

دستگاه لوپ تعمیرات موبایل

دستگاه لوپ تعمیرات موبایل

کایلیوی RF-6565TV

لوپ‌های RF از سری انواع دستگاه لوپ تعمیرات موبایل به محض ورود به بازار توسط برخی از وارد کنندگان به بازار به خوبی معرفی شدند. لوپ سه چشمی کایلیوی Kailiwei RF6565TV نیز از محصولات ابتدایی این دسته بود. موبایل ۲۱۳ نیز در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت خود به خوبی این محصولات را معرفی کرد. این معرفی باعث شد افراد زیادی به سمت این محصولات روی بیاورند. کیفیت و بزرگنمایی این لوپ‌ها بسیار فوق‌العاده است. همین موضوع باعث شد تا بسیاری از آزمایشگاه‌ها، مخراج کاری‌ها و… نیز برای خرید این لوپ اقدام کنند. وجود این دسته از لوپ‌ها در بازار بسیار خوب بوده و شاید بتوان تولید و عرضه آنها را انقلابی جدید در بازار لوپ تعمیرات موبایل دانست. چرا که مدت زمان زیادی بود که ساختار لوپ‌ها یکسان بود و هیچ تغییری نداشت.

دستگاه لوپ تعمیرات موبایل

دستگاه لوپ تعمیرات موبایل

خرید انواع دستگاه لوپ تعمیرات موبایل از فروشگاه آنلاین موبایل ۲۱۳

دستگاه لوپ تعمیرات موبایل ابزاری اساسی است که هر تعمیرکار نیاز دارد آن را در تعمیرگاه خود داشته باشد. شما نیز اگر به این ابزار و سایر ابزار تعمیرات موبایل نیاز دارید میتوانید از فروشگاه آنلاین موبایل ۲۱۳ خریدتان را انجام دهید. تمامی لوپ‌ها با ضمانت اصالت محصول ارسال میشود. بسته بندی بسیار ایمن و سرعت در ارسال سفارشات توسط تیم پشتیبانی فروش در نظر گرفته میشود. درضمن میتوانید برای مشاوره خرید ابزار با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *