بلاگ

سپراتور موبایل چیست؟

سپراتور موبایل چیست؟

سپراتور موبایل چیست؟

اگر به دنبال انجام تعمیرات سخت افزاری گوشی هوشمند خود هستید و می خواهید به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای در این عرصه وارد شوید باید دارای دانش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری باشید. بتوانید در زمینه گوشی های هوشمند پیشرفت کنید، لوازم تعمیر موبایل بسیار گوناگون هستند. هر کدام از آنها وظایف خاصی بر عهده دارند. سپراتور موبایل یکی از این وسایل است. شاید با شنیدن این اسم این سوال برایتان به وجود بیاید که سپراتور موبایل چیست؟

سپراتور موبایل نام های دیگری هم دارد. به آن جدا کننده تاچ و ال سی دی یا همان تاچ کش می گویند. یکی از اصلی ترین تجهیزات و ابزارها برای تعمیرات سخت افزاری موبایل محسوب می شود. تعمیرکاران برای جدا کردن و باز کردن گلس گوشی ها از آن استفاده می کنند. بدون سپراتور موبایل جدا کردن ال سی دی امکان پذیر نیست. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با ویژگی ها و مزایای این محصول آشنا شویم. شما برای تهیه انواع وسایل تعمیرات موبایل می توانید به قسمت محصولات موبایل ۲۱۳ مراجعه فرمایید.

انواع سپراتور موبایل چیست؟

در پاسخ به این سوال که سپراتور موبایل چیست باید بگوییم که این ابزار جزء مهم‌ترین ابزار تعمیرات موبایل محسوب می‌شود. انواع متفاوتی دارد و هر کدام از آنها کارایی های مشابه دارند. قیمت هایشان متفاوت است. شما با مراجعه به محصولات موبایل ۲۱۳ به راحتی می توانید انواع سپراتور موبایل را مشاهده کنید. با توجه به بودجه و مقدار مصرفی خود که از سپراتور دارید باید آنها را خریداری نمایید.

سپراتور سانشاین  S-918K

این سپراتور جزء سپراتورهای بسیار قوی است که قیمت بسیار مناسبی دارد. توسط شرکت سان شاین چین به بازار عرضه شده است. این دستگاه دارای صفحه از جنس آلومینیوم است که از طریق دو المنت حرارتی گرم می شوند. دارای صفحه نمایش دیجیتال می باشد و قابلیت تنظیم دما تا ١٢٠ درجه سانتیگراد را فراهم کرده است.

این دستگاه برای برداشتن و یا حرارت دادن صفحه نمایش دیجیتال استفاده میشود و جایگزین هیتر ها و سشوارهای صنعتی که در گذشته استفاده می شده اند، هست. این قطعات احتمال خرابی را کاهش داده اند و باعث می شوند تعمیرات به صورت تخصصی تر انجام شود. تمامی ویژگی های ایده آل را در زمینه انتقال حرارت دارد. در زمان کوتاه داغ می شود و به راحتی قابل کنترل است. کار کردن با آن آسان است دارای قدرت مکش بسیار مناسبی است که تاثیر بسزایی در تعمیرات دارد. مکش این دستگاه بسیار قوی و پرقدرت است. لرزش و صدای کمی دارد و عملکرد و کارایی را بهتر میکند. برای خرید این سپراتور به قسمت محصولات موبایل ۲۱۳ مراجعه فرمایید و به صورت آنلاین آن را سفارش دهید.

سپراتور سانشاین  s-918k

سپراتور سانشاین S-918R

این سپراتور یک دستگاه کامل و کاربردی در تعمیرات موبایل هست. وزنی برابر با ۴.۷ کیلوگرم و توان مصرفی ۳۰۰ وات دارد. از یک صفحه ۱۴ اینچی تولید و طراحی شده و دارای دو المنت حرارتی می باشد. این المنت دارای صفحه از جنس آلومینیوم هستند. دارای صفحه نمایش دیجیتال است و قابلیت تنظیم دما تا ۱۲۰ درجه سانتیگراد را برای شما فراهم کرده است.

در جواب این سوال که ویژگیهای این سپراتور موبایل چیست می‌گوییم که این دستگاه برای برداشتن و یا حرارت دادن صفحه نمایش دیجیتال استفاده میشود. باعث میشود کار را به صورت تخصصی انجام دهید. میزان حرارت بر روی صفحه به طور کلی و یکنواخت پخش می شود. جنس صفحه از آلیاژ هایی است که می تواند حرارت را سریعتر انتقال دهد. سپراتور دارای عملکرد بسیار مناسبی است که برای تعویض تخصصی گلس، انواع گوشی ها و تبلت ها هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. مکش دستگاه نیز از جمله دیگر مزایای این سپراتور محسوب می‌شود که قدرت بسیار بالایی دارد.

سپراتور سانشاین S_918R

 

بهترین سپراتور موبایل چیست؟

در پاسخ به این سوال که بهترین سپراتور موبایل چیست؟ باید بگوییم که بهترین آنها از صفحه آلومینیوم  با کیفیت تشکیل شده‌اند. در هنگام خرید سپراتور باید به بالا بودن راندمان حرارتی آن اهمیت دهید. تعداد سوراخ ها که برای تجمع حرارتی در نظر گرفته شده‌اند باید به یک اندازه باشند. دستگاه سپراتور با گوشی های روز و برندهای هوشمند روز دنیا از جمله آیفون، سامسونگ، htc و دیگر تلفن های هوشمند سازگاری دارد. برای جدا کردن تاچ و ال سی دی نیاز به حرارت یکنواخت دارید؛ در نتیجه وظیفه اصلی سپراتور این است که حرارت یکنواخت به وجود بیاورد.

سپراتور موبایل خوب باید قابلیت کنترل حرارت را برای تامین کننده ایجاد کند. گرمایش سریع رسیدن صفرتاصد دمای مورد نظر در سریعترین زمان ممکن باعث میشود که سپراتور موبایل مرغوب داشته باشید. عواملی از جمله سر و صدای کم از ویژگی های سپراتور خوب محسوب می‌شود. برخی از آنها دارای نگهدارنده صفحه نمایش، ارتقاء پد سیلیکونی و قابلیت اطمینان هستند که می‌توانند مزیتهای مناسب محسوب شوند. شما می توانید بهترین سپراتور موبایل را از طریق ۲۱۳ تهیه نمایید.

سپراتور سانشاین S-918F

در پاسخ به این سوال که بهترین سپراتور موبایل چیست، سپراتور سانشاین از بهترین‌ها محسوب می شود. دارای پمپ مکش از جنس صفحه آلومینیومی است و حرارت را تا ۱۵۰ درجه سانتیگراد می‌توانید تغییر دهید. برای تعویض گلس، ال سی دی گوشی تبلت و درب پشت موبایل استفاده می شود. برای تهیه این سپراتور می توانید به قسمت محصولات موبایل ۲۱۳ مراجعه فرمایید و آن را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

سپراتور سانشاین S-918F

عوامل موثر در قیمت سپراتور موبایل چیست؟

شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که سپراتور موبایل چیست و قیمتش چقدر است. در ابتدای مقاله در مورد بهترین ها صحبت کردیم. شما می توانید برای دریافت و خرید این محصولات به قسمت به محصولات موبایل ۲۱۳ مراجعه کنید. در مورد قیمت سپراتور نیز باید بگوییم که هر یک از آنها با توجه به برند، کیفیت و کارایی که دارند از قیمت متفاوتی برخوردار هستند.

ما سعی کردیم در مورد اینکه سپراتور موبایل چیست صحبت کردیم. برای اطلاع دقیق از قیمت هر یک از آنها می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید و یا در قسمت محصولات قیمت های درج شده را مشاهده نمایید. امکان خرید آنلاین و همینطور حضوری برای شما مصرف کنندگان فراهم شده است. شما در کمترین زمان ممکن می توانید سفارشات را ثبت کنید و تعمیرات موبایل را انجام دهید. فروشگاه آنلاین موبایل ۲۱۳ انواع ابزار تعمیرات موبایل و لوازم جانبی و قطعات را به صورت آنلاین در شهر شیراز در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. ساکنین شهر شیراز می توانند به صورت حضوری به آدرس‌ مندرج در سایت مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *