بلاگ

راهنمای خرید لوپ

راهنمای خرید لوپ

راهنمای جامع خرید لوپ :

اگر شما تعمیرکار موبایل هستید و یا در یکی از حوزه‌های جواهرسازی، پزشکی و دندانپزشکی کار می کنید باید با لوپ آشنایی داشته باشید و باید بدانید که در حقیقت این لوپ ها نوعی میکروسکوپ هستند که اجسام خیلی ریز را که با چشم غیر مسلح قابل رویت نیستند با بزرگنمایی به ما نشان می ‌دهند. شما عزیزان با توجه به نیاز و بودجه ای که در دست دارید می توانید یکی از انواع لوپ های دوچشمی، سه چشمی را تهیه کنید. مهم ترین کاربرد لوپ در شغل تعمیر موبایل، عیب یابی بردهای کوچک است. لوپ ها می‌ توانند اطلاعات مختلفی در اختیار شما بگذارند که در هنگام تعمیر برد به صورت مرحله به مرحله به راحتی و با جزئیات این قطعه ها را نگاه کنید و سپس تعمیر کنید. یکی دیگر از کاربردهای لوپ در تعمیر موبایل، نت کشی مدار گوشی هاست. مثلا ممکن است قسمتی از نت کشی روی برد از بین رفته باشد، شما می توانید با لوپ ریز ترین مشکلاتی که روی برد ها وجود دارند را ببینید و برطرف کنید. در حقیقت تعمیر آی سی گوشی هم از کاربردهای لوپ است. همانطور که می‌ دانید آی سی از ریزترین و مهمترین قطعات گوشی است که برای دیدن جزئیات آن شما قطعاً به یک لوپ با کیفیت نیاز دارید. با راهنمای خرید لوپ سایت ما همراه باشید. شما می توانید خرید لوپ را به صورت حضوری و غیر حضوری از فروشگاه موبایل ۲۱۳ انجام دهید این فروشگاه برای شما این امکان را فراهم کرده که قبل از خرید بتوانید لوپ های تعمیرات ( لوپ و میکروسکوپ )  را از برندهای مختلف تست کنید و همچنین از مشاوره رایگان سایت استفاده کنید.

مطالعه کنید » لوپ دو چشمی

دسته بندی لوپ ها بر اساس تعداد چشمی ها :

اگر بر اساس تعداد چشم ها بخواهیم لوپ ها را دسته بندی کنیم باید بدانید که لوپ یا دو چشمی هستند و یا سه چشمی. در حقیقت شما عزیزان می توانید قطعات و اجزای ریز برد ها را به وسیله لوپ های دوچشمی ببینید ولی این دو تا چشم امکان مشاهده این تصویر سه بعدی را برای شما ایجاد نمی کنند. البته اگر به دنبال لوپ های ارزان قیمت هستید، باید بدانید که لوپ های دو چشمی یکی از پرکاربردترین ها و قیمت مناسب ترین ها هستند و رابطه کاربری خوبی هم دارد و علاوه بر قیمت خوبی که دارد تنوع بسیار زیادی هم دارند و در بین تعمیرکاران موبایل از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. تفاوت لوپ های دوچشمی و سه چشمی هم این است که برای لوپ های سه چشمی یک خروجی چشم سوم هم در نظر گرفته شده که به دوربین یا صفحه نمایش متصل می ‌شود و کار تعمیر کننده موبایل یا گوشی را راحت تر می کند. با راهنمای خرید لوپ سایت ما همراه باشید. شما می توانید خرید لوپ را به صورت حضوری و غیر حضوری از فروشگاه موبایل ۲۱۳ انجام دهید این فروشگاه برای شما این امکان را فراهم کرده که قبل از خرید بتوانید لوپ های تعمیرات را از برندهای مختلف تست کنید و همچنین از مشاوره رایگان سایت استفاده کنید.

مطالعه کنید » لوپ سه چشمی

ویژگی های بسیار مهمی که در انتخاب لوپ باید به آن توجه کنید :

با راهنمای خرید لوپ سایت ما همراه باشید. یکی از مهم ترین و اصلی ترین معیار های انتخاب لوپ میزان بزرگنمایی است. در حقیقت لوپ هایی را باید انتخاب کنید که دارای زوم پیوسته باشند. معمولاً قابلیت مگنیفای کردن باید بین ۷ تا ۳۵ برابر باشد. به طور معمول شما می توانید لوپ هایی با بزرگنمایی ۲۰ برابری را برای کارتان انتخاب کنید. دومین نکته ای که باید به آن توجه کنید میدان دید است. در حقیقت میدان دید به میزان مساحتی گفته می‌ شود که از چشمی های لوپ قابل مشاهده است. بهتر است که لوپ هایی را انتخاب کنید که حداقل بتوانند یک هارد کامل را نمایش دهند. با راهنمای خرید لوپ سایت ما همراه باشید. سومین نکته ای که باید به آن توجه کنید فاصله کار است در حقیقت فاصله کار لوپ از فاصله بین لنز چشمی تا صفحه قرار گیری شی است. توجه کنید که هرچه این فاصله بیشتر باشد، فضای کار شما هم بیشتر خواهد بود و در کل کارایی لوپ بالاتر خواهد بود. لوپ های جرثقیلی و لوپ های بازویی معمولاً فاصله کار مناسبی دارند. توجه کنید که باید از برندهای معتبر خرید کنید زیرا برند های معروفی که سالهاست لوپ می سازند با دغدغه های تعمیرکاران موبایل آشنایی دارند و می دانند که شما ممکن است که چه مشکلاتی داشته باشید و این برند ها سعی می کنند تا محصولات مطابق با نیاز شما تولید کنند. پس سعی کنید این لوپ هایی که هنوز در بازار های بین المللی راستی ‌آزمایی نشدند و سابقه بالایی ندارند را نخرید.

 البته این نکته را فراموش نکنید که علاوه بر موارد ذکر شده سلیقه شما هم تا حد بسیار زیادی مهم است و شمایید که می ‌خواهید کار تعمیر موبایل را انجام دهید، پس سعی کنید همان لوپی را انتخاب کنید که با آن احساس راحتی دارید.

مثلاً اگر نیاز به فضای کار زیادی دارید (سطح بزرگ کاری) سعی کنید که از لوپ هایی با فضایی بزرگ استفاده کنید و یا اگر به فضای کمتری نیاز دارید می توانید از سایر گروه ها استفاده کنید. نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که از مراکز خرید مورد اطمینان خرید کنید. اگر بخواهید که به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای در این زمینه شناخته شوید باید از دستگاه های حرفه ای و قیمت مناسب استفاده کنید، بهتر است برای پیشرفت هزینه کنید زیرا به طور قطع بازدهی بالای دستگاه شما را راضی نگه خواهد داشت. دستگاه های مخصوص تعمیرات موبایل اکثرا عمر بالایی دارند. البته اگر دستگاه بی کیفیتی را تهیه کنید باید منتظر هزینه های جانبی و هزینه هایی برای تعمیرات آن باشید. شما می توانید خرید لوپ را به صورت حضوری و غیر حضوری از فروشگاه موبایل ۲۱۳ انجام دهید این فروشگاه برای شما این امکان را فراهم کرده که قبل از خرید بتوانید لوپ های تعمیرات را از برندهای مختلف تست کنید و همچنین از مشاوره رایگان سایت استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *