بلاگ

لوپ تعمیرات موبایل دست دوم

لوپ تعمیرات موبایل دست دوم

خرید لوپ تعمیر موبایل دست دوم با تضمین کیفیت و قیمت در فروشگاه موبایل ۲۱۳ :

اگر شما تعمیرکار موبایل هستید باید با لوپ آشنایی داشته باشید و باید بدانید که در حقیقت لوپ نوعی میکروسکوپ است که اجسام ریز را که با چشم غیر مسلح قابل رویت نیستند با بزرگنمایی نشان می ‌دهد. شما با توجه به بودجه ای که دارید می توانید یکی از انواع لوپ دوچشمی ،  لوپ سه چشمی و یا دیجیتال دست دوم و یا نو را تهیه کنید. مهم ترین کاربرد لوپ در شغل تعمیرات گوشی، عیب یابی بردهاست. لوپ ها می‌ توانند اطلاعاتی در اختیار شما بگذارند که در هنگام تعمیر به صورت مرحله ای و با جزئیات قطعات را تعمیر کنید. از کاربردهای دیگر لوپ در تعمیر گوشی، نت کشی مدار هاست. ممکن است قسمتی از نت کشی روی برد گوشی از بین رفته باشد، شما می توانید با لوپ این قسمت را ببینید و تعمیر کنید. تعمیر آی سی هم از کاربردهای مهم لوپ است. آی سی ها از ریزترین و مهمترین قطعات گوشی ها هستند که برای دیدن جزئیات آن ها شما به لوپ نیاز دارید. با راهنمای خرید لوپ دست دوم سایت ما همراه باشید. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت لوپ تعمیرات موبایل دست دوم با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

 

دسته بندی لوپ بر اساس تعداد چشمی:

لوپ ها یا دو چشمی هستند و یا سه چشمی. شما می توانید قطعات و اجزای ریز را به وسیله لوپ های دو چشمی ببینید ولی امکان مشاهده تصویر سه بعدی را ندارید . اگر به دنبال لوپ ارزان قیمت و دست دوم هستید ، باید بدانید که لوپ دو چشمی از پرکاربرد ترین و قیمت مناسب ترین هاست و این لوپ ها در بین تعمیرکاران محبوبیت خاصی دارند . برای لوپ های سه چشمی یک خروجی هم در نظر گرفته شده که به صفحه نمایش متصل ‌شود . شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت لوپ تعمیرات موبایل دست دوم با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مطالعه کنید » قیمت لوپ تعمیرات موبایل ارزان

قیمت لوپ تعمیرات موبایل دست دوم

قیمت لوپ های دست دوم به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید به آن ها در حین خرید دقت کنید.

یکی از مهم ترین معیارهای انتخاب، بزرگنمایی است. لوپ هایی را انتخاب کنید که دارای زوم پیوسته باشند. شما می توانید لوپ هایی با بزرگنمایی ۲۰ را انتخاب کنید. دومین نکته ای که باید به آن توجه کنید میدان دید لوپ است. میدان دید به میزان مساحتی گفته می ‌شود که از چشمی های لوپ قابل مشاهده باشد. بهتر است که لوپ هایی را انتخاب کنید که بتوانند کل یک هارد را نمایش دهند. سومین نکته ای که باید به آن توجه کنید فاصله کار لوپ است. فاصله کار لوپ، فاصله بین لنز چشمی تا صفحه قرار گیری شی ( گوشی) است. هرچه این فاصله بیشتر باشد، فضای کار شما هم بیشتر خواهد بود و کارایی لوپ بالاتر خواهد بود. اگر شما با قطعات smd کار کرده باشید، می دانید که نور بسیار زیادی برای کار با این قطعات نیاز است و نور محیط اصلا کافی نیست، بهتر است لوپی خریداری کنید که لامپ قوی تری داشته باشد.

توجه کنید که بهتر است که از برندهای معتبر خرید کنید، زیرا این برند ها سعی می کنند تا لوپ را مطابق با نیاز شما تولید کنند. سعی کنید این لوپ های دست دوم و ارزانی که هنوز در بازار های بین المللی راستی ‌آزمایی نشدند و سابقه ندارند را نخرید. قیمت یکی دیگر از موضوعاتی است که در خرید لوپ تعمیر موبایل باید به آن توجه کرد. لوپ ها با توجه به قابلیت هایی که دارند، قیمت های مختلفی دارند و طبیعتا هر چه کیفیت یک لوپ بالاتر باشد، قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. تعمیرکار باید با توجه به سطح حرفه ای بودنش و سرمایه ای که در اختیار دارد، لوپ بخرد. شما می توانید برای استعلام قیمت لوپ تعمیرات موبایل دست دوم با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مطالعه کنید » لوپ مناسب برای تعمیرات موبایل

یکی از مشخصاتی که باید به آن توجه کنید، زاویه دید لنز است. هرچقدر زاویه دید یک لوپ تعمیرات گسترده‌ تر باشد، نتیجه ی وسیع تری هم توسط آن قابل نمایش خواهد بود. زاویه دید لنز دستگاه های لوپ اغلب به طور خودکار روی ۴۵ درجه تنظیم شده و این زاویه مقدار استاندارد و قابل قبولی است. زاویه دید لنز دوربین نسبت به دیگر ویژگی هایی که نام بردیم از اهمیت نسبتا کمتری برخوردار است. برخی از لوپ ها از چندین لنز دوربین به طور همزمان بهره می‌ برند و هر یک از این لنز ها و در شرایط خاصی می‌ توانند کارایی داشته باشند. بنابراین در حین خرید لوپ به تعداد لنز های دستگاه و کیفیت آن ها هم باید دقت کنید.

مطالعه کنید » نمایندگی لوپ یاکسون

علاوه بر موارد ذکر شده سلیقه هم تا حدی مهم است و این شما هستید که می ‌خواهید تعمیر را انجام دهید، سعی کنید همان لوپی را انتخاب کنید که به آن حس بهتری دارید و از مراکز خرید مورد اطمینان خرید کنید. اگر بخواهید که به عنوان یک حرفه ای در این زمینه شناخته شوید باید از لوپ های حرفه ای استفاده کنید، بهتر است که برای پیشرفت هزینه کنید. دستگاه های مخصوص تعمیرات موبایل اکثرا عمر بالایی دارند، ولی اگر لوپ بی کیفیتی را تهیه کنید باید منتظر هزینه های تعمیرات باشید. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت لوپ تعمیرات موبایل دست دوم با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

کلام نهایی :

به طور کلی باید بگوییم که با توجه به حساسیت لوپ بهتر است، هزینه و بودجه کلی خودتان را مدیریت کنید و در صورت امکان سراغ مدل های فیک و دست دوم نروید و سعی کنید از سایت های معتبری مانند موبایل ۲۱۳ خرید نمایید. با این کار علاوه بر دریافت مشاوره و پشتیبانی، از یک لوپ مرغوب و باکیفیت بهره مند می شوید. شما می توانید در هر کجای ایران که هستید از مشاوره تلفنی و غیر حضوری سایت موبایل ۲۱۳ استفاده کنید تا محصول کاربردی و قیمت مناسبی (با توجه به شغل و سرمایه ی مورد نظرتان) تهیه کنید. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت لوپ تعمیرات موبایل دست دوم با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *