بلاگ

هیتر گرداک بهتر است یا کوییک؟

هیتر گرداک بهتر است یا کوییک؟

هیتر گرداک بهتر است یا کوییک…؟ سوالی که شاید برای تازه کاران در زمینه تعمیرات موبایل پیش بیاید. انتخاب هیتر هویه موضوع بسیار مهمی در تعمیرات موبایل است که میتواند در نتیجه و خروجی کار شما نیز تأثیر بسیار زیادی داشته باشد. پس اینکه کدام مورد برای شما انتخاب بهتری است یک سوال کاملاً آگاهانه محسوب میشود. برای اینکه پاسخ این سوالتان را را به درستی بدهیم نیاز است ادامه این مقاله را مطالعه کنید و همچنین میتوانید انواع هیتر و هویه تعمیرات موبایل را از طریق فروشگاه آنلاین موبایل ۲۱۳ خریداری نمایید…

هیتر کوییک

مقایسه کوییک و گرداک

پاسخ هیتر گرداک بهتر است یا کوییک

شما به عنوان یک تعمیرکاری که تازه وارد این بازار شده‌اید چه پاسخی برای این سوال دارید؟ هیتر گرداک بهتر است یا کوییک؟ خب حتماً اساتید شما در زمان آموزش مقایسه‌ای را برای شما داشته‌اند و خود به خود یک مورد را انتخاب کرده‌اید. اما هیتر مطرح گرداک در ایران کدام مدل است؟ آیا مدل‌های جدید توسط این کمپانی تولید و عرضه میشود؟ آیا همان اندازه که کوییک در بازار ایران وجود دارد گرداک نیز هست؟

هیتر هویه گرداک ۹۵۲ یکی از بهترین‌های بازار بود. کوییک با ارائه کوییک ۷۰۰ رقابت را با گرداک شروع کرد. این محصول نیز به خوبی توانست رقیبی جدی برای گرداک باشد. گرداک با ۹۵۲ همچنان فروش بسیار زیادی دارد اما کوییک دیگر رقیب قدیمی آن را تولید نمی‌کند. محصولات کوییک همواره درحال پیشرفت است. این برند مشهور برای رضایت مشتریان با ارائه جدیدترین امکانات مورد نیاز تعمیرکاران در هیتر و هویه‌های خود توانسته به خوبی از گرداک پیشی بگیرد. گرداک نیز زمین ننشت و با ساخت مدل جدید سعی در ماندن در این رقابت کرد اما این کوییک بود که توانست با اختلاف برنده این رقابت باشد.

 

گرداک 923

مقایسه کوییک و گرداک

 

گرداک چرا محصولات جدید تولید و عرضه نکرد؟

گرداک تولید خوبی را با گرداک ۹۵۲ استارت زد. اما اینکه محصولات جدید شناخته شده‌ای تولید و عرضه نشد سؤالی بود که برای همه تعمیرکاران وجود دارد. محصولات پس از گرداک ۹۵۲ کیفیت و امکانات جدیدتری که بتواند رضایت مشتریان را جلب کنند نداشت. این موضوع باعث شد روند عرضه محصولات جدید گرداک متوقف شود. اما تفاوت کوییک با گرداک همین موضوع بود. کوییک زمانی که محصولات جدیدی را تولید می‌کرد نیاز تعمیرکاران را به خوبی شناسایی می‌کرد. مثلاض با انتقال موتور باد به دسته در کوییک ۷۰۵ توانست فروش بسیار جالب توجهی از این محصول داشته باشد. یا با افزایش قدرت در کوییک ۷۰۶ W Plus و باز هم مشتریان جدیدی را جذب کرد.

پس از آن کوییک ۷۱۵ تولید شد. یکی از شناخته‌شده‌ترین محصولات کوییک که هنوز نیز در بازار فروش بسیار خوبی دارد. این محصول تفاوت زیادی با با محصولات قبلی داشت. دسته هیتری که برای این محصول در نظر گرفته شده بود دارای پمپ باد در دسته بود. اما یک تفاوت کوچک اما کاربردی داشت. آن هم حالت پرتاب باد چرخشی بود که باعث میشد حرارت متمرکز بر روی قطعه نباشد که باعث آسیب آن شود. ظاهر آن نیز پیشرفته‌تر شده و با رنگ مشکی و صفحه نمایش دیجیتال جلوه بسیار جذاب‌تری گرفته بود. از همه مهم‌تر این هیتر هویه قابلیت کالیبره کردن دما را افزوده بود. امکانی که فقط هیتر و هویه‌های پیشرفته گران قیمت از آن برخوردار بودند.

پس طبق بررسی این دو برند متوجه این موضوع میشویم که شناخت نیاز بسیار حائز اهمیت است. پس نباید در یک مرحله توقف کنیم. این کاری بود که گرداک انجام داد و تاوان آن حذف در بازاری بود که میتوانست جریان فروش را برای آن‌ها همیشگی کند. در این رقابت و مقایسه قطعاً انتخاب هیتر هویه کوییک میتواند بسیار ارزشمندتر باشد. چرا که کوییک همواره بهترین است و محصولات آن بر اساس نیاز تولید میشوند. اگر به دنبال هیتر هویه‌ای هستید که قیمت مناسبی داشته باشد و درعین حال بتواند طول عمر بسیار خوبی نیز داشته باشد محصولات کوییک انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

کوییک tr1300a

مقایسه کوییک و گرداک

انتخاب بهترین هیتر تعمیرات موبایل

اگر به دنبال این هستید که یک هیتر هویه یا هیتر حرفه‌ای داشته داشته باشید دو پیشنهاد فوق‌العاده از سمت فروشگاه ابزار تعمیرات موبایل موبایل ۲۱۳ دارید. ما در فروشگاه ابزار تعمیرات موبایل زیادی را اراده میدهیم. یکی از تنوع‌هایی که در فروشگاه ما وجود دارد هیتر و هویه تعمیرات موبایل است. ما برندهای زیادی ازجمله کوییک، سوگون، RF4،  کایلیوی و… را به صورت مداوم در فروشگاه موجود می‌کنیم. این محصولات به دلیل اینکه توسط مشتریان زیادی تأیید شده‌اند و سطح رضایت آنها بالا بود سعی ما موجود بودن آنها به صورت مداوم است.

شما برای اینکه یک هیتر حرفه‌ای داشته باشید باید پیش از آن تحقیقات زیادی را انجام دهید. این تحقیقات باعث میشود انتخاب بهتری را داشته باشید. دسته هیتر و هویه تعمیرات موبایل در فروشگاه ما تنوع زیادی را به شما میدهد. با این تنوع انتخاب یک دستگاه ایده آل که متناسب با سلیقه شما باشد راحت‌تر میشود. پس هم میتوانید با مطالعه توضیحات محصولات یک مورد را انتخاب کنید. اما برای اینکه زمان شما تلف نشود ما امکان مشاوره رایگان را برای شما فراهم ساخته‌ایم. به سادگی میتوانید هر هیتر یا ابزار تعمیرات موبایلی را بشناسید و خریداری نمایید.

 

کوییک 861

مقایسه کوییک و گرداک

 

خرید ابزار تعمیرات موبایل از موبایل ۲۱۳

موبایل ۲۱۳ یک مرجع تخصصی خرید ابزار تعمیرات موبایل است. این مرکز که مدت زیادی است در این زمینه فعالیت می‌کند تنوتع بسیار خوبی از انواع لوازم تعمیر موبایل را ارائه میدهد. مشتریان زیادی به صورت حضوری خریدشان را از ما انجام می‌دهند. اما پس از اولین خرید و کسب اعتماد دیگر نیازیبه خرید حضوری نمیبینند. صرفاً با یک مشاوره خریدشان را به صورت آنلاین انجام میدهند. البته برخی اوقات به دلیل عدم ترخیص محصولات موجودی انبار فروشگاه خلی میشود. برای اینکه از اخبار ما باخبر باشید میوانید پیج اینستاگرام ما به نشانی mobile213.ir.tools را دنبال کنید. معرفی محصولات و همچنین اعلام قیمت‌ها در پیج انجام میشود. برای اینکه اعتماد نیز بین ما و شما شکل بگیرد دنبال کردن ما میتواند بسیار تأثیرگذار باشد. دقت داشته باشید برای اینکه یک خرید مطمئن داشته باشید لازم است مرکز انتخابی شما در هر زمینه‌ای از اعتبار بالایی برخوردار باشد. مرکز فروش ابزار تعمیرات موبایل موبایل ۲۱۳ که مدت زمان زیادی است در این زمینه فعالیت دارد به مشتریان فاکتور به همراه ضمانت اصالت کالا میدهد. این موضوع باعث میشود شما با خیال آسوده‌تری خریدتان را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *