بلاگ

معرفی انواع لوپ rf4

معرفی انواع لوپ rf4

معرفی انواع لوپ rf4

دستگاه‌های لوپ بسیار پرکاربرد هستند و می توان برای بزرگنمایی اجسام ریز از آنها استفاده کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. این دستگاه مانند ذره بین ها عمل می کند. در انواع برندها و ویژگی های گوناگون به بازار عرضه شده و در جواهرسازی، پزشکی، دندانپزشکی و تعمیرات موبایل استفاده می شوند. این لوپ ها دارای مشخصات گوناگونی هستند و در انواع ساده، ترکیبی و یا منشوری به بازار عرضه شده‌اند. در این مطلب می خواهیم به معرفی انواع لوپ rf4 بپردازیم. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید با مراجعه به قسمت محصولات موبایل ۱۲۳ با مشخصات آشنا شوید و با قیمتی مناسب ثبت سفارش کنید.

معرفی انواع لوپ rf4 سه چشمی کایلیوی

در معرفی معرفی انواع لوپ rf4 لوپ سه چشمی کایلیوی RF-6565TVP جزء حرفه ای ترین لوپ های سه چشم محسوب می شود که با تازگی وارد بازار شده است. دارای زوم پیوسته شش و نیم تا ۶۵ برابر است. دارای همسان ساز نیم و محافظ لنز است. یک منبع نور ال ای دی در آن تعبیه شده که می توانید توسط دیمر کنار چراغ را کم یا زیاد کنید. همچنین می توان به چشمی های قابل تنظیم آن هم اشاره کرد. این لوپ‌ها در سه طبقه تقسیم شده اند. دارای قابلیت نصب لنز واید و دوربین لوپ را دارد. از ویژگی هایی که دارد این است که می‌تواند بزرگنمایی بیش از ۲۰ برابر داشته باشد و گستره زوم آن باعث میشود تا شما بتوانید کوچکترین قطعات را هم مشاهده کنید. از دیگر ویژگی ها می‌توان به چشمی های آن اشاره کرد که دارای طراحی خاصی است؛ بنابراین هنگام کار با آن احساس خستگی نخواهید داشت و هیچ گونه آسیبی به چشم شما وارد نمی شود.

این لوپ بسیار حرفه ای است و اکثر تعمیرکاران به آن نیاز پیدا خواهند کرد. قابلیت‌های زیادی دارد و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد. می توانید بر روی آن از لنز های کمکی استفاده کنید. امکان تنظیم ارتفاع در آن وجود دارد. کیفیت بالایی دارد. لنز محافظ هم دارد. این لوپ محصول کشور چین میباشد. رنگ آن مشکی است و شما می توانید با توجه به تعمیرات خود آن را خریداری کنید. قطعاً زوم از مهمترین مزایایی است که تعمیرکاران به آن اهمیت می‌دهند.این لوپ دارای بزرگنمایی ۶۵ برابر است. در تعمیرات می تواند بسیار کمک کننده باشد.

لوپ سه چشمی بازویی ۷۰۵۰TVW

لوپ سه چشمی بازویی ۷۰۵۰TVW

در معرفی انواع لوپ rf4، لوپ می تواند از ۷ تا ۵۰ برابر بزرگنمایی انجام دهد. قابلیت بزرگنمایی این لوپ ٩٠ برابر است. در تعمیرات به راحتی می‌توانید از بزرگنمایی این لوپ استفاده کنید. ارتفاع ستون این لوپ بازویی ۴۱ سانتیمتر است و برای افزایش ارتفاع می توانید از لنزهای واید استفاده نمایید. لنز واید علاوه بر افزایش ارتفاع کار از لنز لوپ هم محافظت می‌کند. پایه این لوپ ۵۱ سانتیمتر است. دارای دو بازو ست که طول کلی آن‌ها ۷۶ سانتیمتر می باشد.

پایه بازویی آن این امکان را به وجود آورده تا بتوانید سری را به هر طرف بچرخانید. این محصول دارای یک لامپ لوپ است و دیگر نیازی نیست از نور اضافه در زیر آن استفاده کنید. با زمان تست ۷ روزه در اختیار شما قرار می گیرد. محافظ لنز دارد. همسان ساز دارد. قابلیت اتصال به کامپیوتر، دوربین و مانیتور را دارد. شما برای خرید بدون واسطه و همینطور برای خرید با بهترین قیمت می توانید به صورت حضوری و آنلاین به فروشگاه موبایل ۲۱۳ مراجعه نمایید.

 

معرفی انواع لوپ rf4 دو چشم آنالوگ ۷۰۵۰

 

محصولات RF4 جزء بروز ترین لوپ و میکروسکوپ تعمیرات موبایل است که اخیراً مورد استقبال شدید تعمیرکاران قرار گرفته است. این مدل نیز جزء با کیفیت ترین مدل ها محسوب می‌شود. قابلیت زوم ۵۰ برابری دارد. اگر جزء افرادی هستید که از عینک استفاده می کنید به راحتی می توانید با این لوپ کار کنید. طراحی و ساختار آن به صورت سه چشمی و دارای پایه بیس ثابت است. دو عدد گیره بر روی آن نصب شده که می توانید توسط آن قطعات را نگهدارید. این محصول آنالوگ است و نمی‌توانید آن را به دوربین، لپ تاپ و مانیتور نصب کنید. همچنین می توانید از لنز همسان سازی و لامپ ال ای دی هم در آن استفاده نمایید. این لوپ قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را به شما می دهد. به راحتی میتوانید آن را تنظیم کنید. دارای رابط دوربین است و قابلیت نصب لنز کمکی بر روی آن وجود دارد. این محصول دارای چرخش ۴۵ درجه و ۳۶۰ درجه است. برای دریافت مشاوره میتوانید با شماره تماس های مندرج در سایت تماس بگیرید.

لوپ کایلیوی ۷۰۵۰TVD2

لوپ کایلیوی ۷۰۵۰TVD2

در مورد معرفی انواع لوپ rf4 و مدل کایلیوی بگوییم که دارای ویژگی‌های بسیار متعددی است. برای تعمیرکاران بردهای الکتریکی بسیار مناسب است. این لوپ‌ها دارای بزرگنمایی و کیفیت بسیار خارق العاده هستند. در زمینه های متفاوتی از جمله در آزمایشگاه ها و کلینیک های کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرند. این لوپ با توجه به مدت زمانی که تولید شده توانسته بسیار مورد توجه قرار بگیرد و قیمت مناسبی هم دارد.

لوپ های rf۴ از محبوبیت زیادی برخوردارند. در تعمیرات موبایل، حوزه های پزشکی و غیره کاربرد زیادی دارند. در معرفی انواع لوپ rf4 این لوپ ها آمده که دارای بزرگنمایی ٧ تا ۴۵ برابری هستند و توسط کاربران مورد توجه قرار گرفته اند. دارای چشمی‌های هد است. این میکروسکوپ حرفه ای در حالت عادی دارای ارتفاع کار ١٠ سانتی متر است. برای اینکه اگر بخواهید فاصله بیشتری به لوپ بدهید میتوانید از لنز واید لوپ استفاده کنید. فروشگاه آنلاین موبایل ۲۱۳ این لوپ را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. برای دریافت راهنمای خرید لوپ متناسب با کار می توانید با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید و بهترین نوع ابزار تعمیرات را برای خود تهیه نمایید.

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده روز افزون از موبایل، تعمیرکاران همواره به دنبال تهیه به روزترین اجناس هستند. ما در به معرفی انواع لوپ rf4  پرداختیم. موبایل ٢١٣ تمامی اصول مشتری مداری را رعایت و به روزترین و بهترین برندهای لوازم و ابزار تعمیرات موبایل را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. می توانید با مراجعه به این مجموعه اجناس را در تنوع بالا مشاهده کنید و معتبرترین برندها را با قیمت مناسب تهیه کنید. تمامی اجناس به صورت اورجینال و اصلی در اختیار شما قرار گرفته‌اند. می توانید به صورت آنلاین از هر شهری سفارش خود را ثبت کنید و یا به صورت حضوری در ساعات درج شده مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *